Vad blir din nästa uppgradering?

Medlem

Gjorde en snabb koll på några av de TV som de har på rea. Priserna det står att de har sänkt ifrån är missvisande som vanligt. Låt er inte luras av röda priser

Medlem

Som många andra sitter jag med ett grafikkort jag vill uppgradera (1070) men pga. anledningar får det vänta. Får se när priserna för det jag behöver är låga nog att slå till.

Inaktiv

En snabb SSD (1TB) till PS5:an ligger nog närmast.

Medlem

Inget den här vändan. Väntar in Zen4 senare i år sen blir det åka av med ny maskin.

Medlem

Möjligtvis PSVR2.
Helst OLED-TV, men får vänta några år till knoddarna inte längre är en fara för denna med sina kladdiga fingrar och flygande leksaker.

Medlem

Ett XBOX series X

Medlem

PSVR 2 blir det 100%! Ge mig ett bra förhandsbokningserbjudande så hakar jag på direkt!

Medlem

Nytt vr-kit med bättre upplösning så att jag kan läsa texten på knapparna i Flight simulator

Medlem

Det torde bli ett nytt grafikkort för en human peng, förut satt att det kommer något till PC som man bara måste ha, just nu så är PC;n min mest en väldigt tyst och dyr spotify, u tube maskin.

PC spel som blir bäst på pc när det man behöver för att driva dom är ett litet kärnkraftverk och en kostnad som ligger norr om 15000 kronor för att driva skiten?

En sån hobby kan, i klarspråk, fuck off; det enda som "drev" min egen personliga törst för uppgradering; Total War-serien har i sina senaste trio av spel varit upp över öronen förälskade med fantasy, magi och små gröna män.

Ge mig kartesch skott i en massa av människor eller give me death!

Medlem

Många återförsäljare som sitter på hundratals grafikkort för ”val” priser, vi mindre och smartare havsdjur kan vänta lite till

Medlem

Ett 4000-grafikkort och ett nätagg blir mina nästa köp. Mitt 650w kommer nog inte räcka.

Dock måste jag säga att jag har spelat väldigt lite pc på senare tid. Känns inte jättemotiverat att spendera hutlösa summor på grafikkort.

Medlem

Tänkte köpa ett nytt midrange-grafikkort som är åtminstone ett par snäpp bättre än mitt 1070TI, till ett rimligt pris. Alltså 3000-4000 kr. Så....aldrig?

12
Skriv svar