The Quarrys online-multiplayer blir inte tillgänglig vid släppet

Robot
The Quarrys online-multiplayer blir inte tillgänglig vid släppet

Lokal co-op kommer att finnas, men online får vi vänta på i max en månad.

#Supermassive-games, #The-quarry


Gnällkuk

Filmläget var ju onekligen en udda take. Typ som att betala för att se någon streama spelet, fast utan mikrofon och webcam.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Filmläget var ju onekligen en udda take. Typ som att betala för att se någon streama spelet, fast utan mikrofon och webcam.

Haha. Nu är du allt lite hård. Det är väl inte första spelet med obefintlig svårighetsgrad. Finns många exempel på spel som spelar sig själva.

Hoppas detta blir bra mycket bättre än Dartk Picture skiten de hållt på med på senaste. Känns som detta är sista chansen för supermassive att få ombord mig igen.

Gnällkuk
Skrivet av maq777:

Haha. Nu är du allt lite hård. Det är väl inte första spelet med obefintlig svårighetsgrad. Finns många exempel på spel som spelar sig själva.

Hoppas detta blir bra mycket bättre än Dartk Picture skiten de hållt på med på senaste. Känns som detta är sista chansen för supermassive att få ombord mig igen.

Kanske framstår som hård men förstår bara inte varför man köper ett spel som man bara tittar på, då kan man väl lika gärna kolla på någons playthrough via Twitch/Youtube. Det kanske finns folk som uppskattar det, jag har bara lite svårt att förstå logiken bakom det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Kanske framstår som hård men förstår bara inte varför man köper ett spel som man bara tittar på, då kan man väl lika gärna kolla på någons playthrough via Twitch/Youtube. Det kanske finns folk som uppskattar det, jag har bara lite svårt att förstå logiken bakom det.

Same here. Spel ska spelas.
..End transmission..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag är ruggit taggad för detta spel, ett av de spel jag sett fram emot mest de senaste åren. UD ligger i min topp fem bland de bästa spelen jag spelat. Visst jag sätter ribban högt för mig själv , vilket har varit till en nackdel den senaste åren. Tror dock att detta kommer att leverare en bra spelupplevelse.

Att MP inte finns med från start gör mig inget då detta inte ärr något jag kommer att bruka, soffläget är dock trevligt och kommer att nyttjas.

1
Skriv svar