Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Pang i pungen, Forbidden West-premiär och vampyr-Valheim i form av V Rising. Vilken blodig soppa!

#spelhelg, #tips


Medlem

@Mike Stranéus

Du borde inte missa top gun dlc't till Ace Combat 7 (orginalspelet är för övrigt är bättre än man kan tro)!!
https://www.thegamer.com/ace-combat-7-top-gun-maverick-dlc-da...

Medlem

Destiny 2, FF7 Remake, Outriders.

Medlem

Sniper Elite 5, baby! Trodde inte jag skulle gilla det men visade sig vara väldigt underhållande!

Medlem

State of Decay 2, No Man's Sky och testa Sniper Elite 5 nån gång i kväll.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Trok te Yomi på Gamepass, Zelda: Oracle of Seasons på stream och ett retrospel inför en recension.


signatur
Skribent
Skrivet av maq777:

@Mike Stranéus

Du borde inte missa top gun dlc't till Ace Combat 7 (orginalspelet är för övrigt är bättre än man kan tro)!!
https://www.thegamer.com/ace-combat-7-top-gun-maverick-dlc-da...

Det var väl bara flygplanen? Men absolut. Gillade AC7 skarpt. Kanske blir det också.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Det var väl bara flygplanen? Men absolut. Gillade AC7 skarpt. Kanske blir det också.

Så är det tyvärr. Jag har dock inte spelat det andra dlc't (inkluderar iallafall nya missions). Går visst köpa i bundle.

Ikväll blir det en hel del utav theCall of the Wild och lite Shadow of the Tomb Raider senare.


signatur

Mvh Gordon Klootpung

Medlem

Ska jobba en stund imorgon, men annars så är planen att försöka hinna med så mycket som möjligt i Watch Dogs Legion.

The Ashen One

Elden Ring idag imorgon fiskar jag med två nya spön och rullar! Så exalterad! **

Medlem

Tabletop RPG!

Medlem
Medlem

Jag kilar fortfarande stadigt med Hell let loose på min Xbox Series X men har en del gammalt på listan.

Titanfall 2 är ett återkommande återfall. Jag blir förvånad varje gång över hur fantastiskt och underskattat det är.

Jag har länge tänkt spela igenom Castlevania collection. Men det har tagit fart med Advance collection efter att jag har försökt spela Super Castlevania IV. Tycker att Gameboy advance är en av de nästa konsolerna någonsin!

Medlem

Star Citizen, denna helg också


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Blev en spelkväll igår, klarade ut BOTW (sist på bollen som vanligt).
Nu kanske jag ska ta mej an Witcher 3 har hört en del positivt om det...

Medlem

Dig ihop ett litet LAN och spelade Icarus 👍

Medlem

Skjuter mer tyskar i Sniper elite 5

Medlem

Det kommer nog bli en blanding av Elden Ring och det oväntat roliga Vampire Survivor.
Man börjar alltid på lvl1 och ska försöka överleva 30 minuter mot värre och värre fiender. Varje level får man välja mellan några olika uppgraderingar som är klart inspirerade av Castlevania (typ yxan, heligt vatten etc).
Man låser sakta men säkert upp nya karaktärer och man kan införakaffa några permanenta uppgraderingar mellan matcherna.

Bästa 20 spännen jag spenderat på länge.

Medlem

Fortsätter lära mig Boeing 737 som nyligen släppts till Microsoft Flight Simulator.

Medlem

För mig blire att fortsätta nöta Path of Exile och förhoppningsvis få nå fina drops

Medlem

Elden ring!


signatur

R.I.P The_maxx

FM-guru
F.d. Sisyr

PS4:an som gäller för närvarande då grafikkortet är inne på service, så nu jobbar jag på att klara av Ghost of Tsushima.

1
Skriv svar