Nu finns det ett offline-läge i V Rising

Robot
Nu finns det ett offline-läge i V Rising

Vampyrer utan internet kan nu glädja sig.

#Stunlock, #V-rising


Medlem

Ja nu när man kör solo-mode på server så är nackdelen att "timers" bara går när man spelar, för annars är inte servern uppe. Detta resulterar i att när man skickar ut sina hejdukar på uppdrag så tickar bara tiden när man spelar. Rätt säker på att det inte är så på servrar som alltid är uppe.

Skribent
Skrivet av Zakkkke:

Ja nu när man kör solo-mode på server så är nackdelen att "timers" bara går när man spelar, för annars är inte servern uppe. Detta resulterar i att när man skickar ut sina hejdukar på uppdrag så tickar bara tiden när man spelar. Rätt säker på att det inte är så på servrar som alltid är uppe.

Nä så är det säkerligen, dvs när servern är nere så stannar tiden.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Då kan man ju fuska?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Då kan man ju fuska?

Spelar väl absolut ingen roll om du kör på en offline-server med bara dig själv och.. vänner(?).

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Då kan man ju fuska?

Du kan ju ändra i princip alla värden i spelet på din egen server om du vill oberoende av denna förändring. Och du har ju dessutom konsolen där du kan göra i princip vad du vill.
Om du vill att bossarna ska dö på en träff så är det en förändring du alltid kunnat göra.
Så jag vet inte vad du menar med fuska.

Medlem

Är detta ett spel man kan ha roligt med om man kör offline och solo?

Medlem
Skrivet av Divion:

Är detta ett spel man kan ha roligt med om man kör offline och solo?

Jodå. Jag körde en rejäl del av spelet själv innan jag började lira med vänner online och jag tyckte det var väldigt underhållande. Lagomt svårt, väldigt mycket innehåll, osv.

Medlem
Skrivet av Divion:

Är detta ett spel man kan ha roligt med om man kör offline och solo?

Kör bara själv och älskar det!

Det ger mig vibbar från gamla dracula spel från 80-90 tal Så jäkla kul. Enda varningen är att det är sjukt beroendeframkallande om man är lagd åt det hållet..


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Jodå. Jag körde en rejäl del av spelet själv innan jag började lira med vänner online och jag tyckte det var väldigt underhållande. Lagomt svårt, väldigt mycket innehåll, osv.

Skrivet av absimilard:

Kör bara själv och älskar det!

Det ger mig vibbar från gamla dracula spel från 80-90 tal Så jäkla kul. Enda varningen är att det är sjukt beroendeframkallande om man är lagd åt det hållet..

Tack för svar. Låter ju som man får ta och skaffa spelet då helt enkelt. 😀

1
Skriv svar