Nya uppsägningar hos Mafia 3-studion Hangar 13

Robot
Nya uppsägningar hos Mafia 3-studion Hangar 13

Samtidigt ryktas det om nytt Mafia och Top Spin.

#hangar-13, #mafia, #top-spin


Medlem

Top Spin vore kul. Längesen man spelade ett bra tennisspel.

Medlem

Det gör inget om hangar 13 studion lägger ner helt och hållet, mafia 3 är nog det sämsta spelet jag någonsin spelat


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Redaktör
Skrivet av HylzaN 2-0:

Det gör inget om hangar 13 studion lägger ner helt och hållet, mafia 3 är nog det sämsta spelet jag någonsin spelat

Så pass? Jag tyckte det var fullt spelbart, meni nte i nivå med första spelet. Den remaken var däremot utmärkt - rekommenderas.


signatur
Medlem
Skrivet av HylzaN 2-0:

Det gör inget om hangar 13 studion lägger ner helt och hållet, mafia 3 är nog det sämsta spelet jag någonsin spelat

Själv tyckte jag det var en spännande och välskriven story med bra karta och intressant tidsera.
Jag hade även kul i det trots att uppdragen i stort sett bara var en lång upprepning. Men jag förstår ju er som inte tycker likadant för då blir det ju snabbt tråkigt.

Men jag hoppas iaf att Hangar 13 blir kvar och fortsätter leverera.

Medlem

Mafia är nog ett av de spelen jag spelade mest i början av 00-talet, tillsammans med Hidden & Dangerous 2 och Vietcong. Illusion Softworks visste hur man gjorde spel.

Mafia remaken var helt okej i min mening, förutom Frankies röst då. Mafia 3 var dock skräp, intressanta karaktärer men spelet förstördes av buggar, dålig optimisering och bedrövlig repetitiv spelmekanik som bara fanns där för att förlänga spelet likt de flesta Ubisoft spelen.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Avstängd

Mafia 3 var skit, serien dog med den tyvärr.

Skribent
Skrivet av Maddox:

Mafia är nog ett av de spelen jag spelade mest i början av 00-talet, tillsammans med Hidden & Dangerous 2 och Vietcong. Illusion Softworks visste hur man gjorde spel.

Förutom att Vietcong 2 var rätt dåligt, plus att det dessutom var ooptimerat.

Var grymt besviken då jag gillade ettan.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser fram emot nästa Mafia spel. Hade kul med Mafia 3 som jag klarade ut till PlayStation 4 år 2016. Visst var det lite repetitivt och AI'n var efterbliven men hade trots det skoj.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Top Spin vore kul. Längesen man spelade ett bra tennisspel.

Håller med, tycker dock att AO tennis 2 är riktigt bra fortfarande (släpptes 2020 om jag minns rätt)


signatur

Nothing is power without Control

1
Skriv svar