Stunlock berättar lite om planerna för V Rising

Robot
Stunlock berättar lite om planerna för V Rising

De vill satsa på större uppdateringar som verkligen tillför något nytt.


Medlem

Något jag inte gillar med spelet (och många andra liknande spel) är lådsystemet. Blir ett jäkla springande för att tömma inventory i alla olika lådor och likadant när man behöver plocka på sig material.
Ser gärna ett smartare system.
Kul spel annars!

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Något jag inte gillar med spelet (och många andra liknande spel) är lådsystemet. Blir ett jäkla springande för att tömma inventory i alla olika lådor och likadant när man behöver plocka på sig material.
Ser gärna ett smartare system.
Kul spel annars!

Håller med, borde vara så att allt man har i sina låder går att använda, utan att ha det på sig när man craftar.

Chefredaktör
Skrivet av Ronzem:

Något jag inte gillar med spelet (och många andra liknande spel) är lådsystemet. Blir ett jäkla springande för att tömma inventory i alla olika lådor och likadant när man behöver plocka på sig material.
Ser gärna ett smartare system.
Kul spel annars!

Ja, lådorna är lite för små. Hade gärna sett större lådor.
Men jag älskar verkligen knappen "Compulsively Count" när man ska lasta ur saker i lådorna!

Skrivet av apanbajs:

Håller med, borde vara så att allt man har i sina låder går att använda, utan att ha det på sig när man craftar.

Jamen precis! Hade varit smidigt om så länge man är i sitt slott så kan man crafta med allt material som finns i lådorna.
Vilken timesaver det hade varit!

Bara det inte blir som valhaim. Never uppdates


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Ja, lådorna är lite för små. Hade gärna sett större lådor.
Men jag älskar verkligen knappen "Compulsively Count" när man ska lasta ur saker i lådorna!

Jamen precis! Hade varit smidigt om så länge man är i sitt slott så kan man crafta med allt material som finns i lådorna.
Vilken timesaver det hade varit!

Jag håller med, samtidigt ser jag en charm att systemet är som det är nu. Man behöver springa till sitt förråd eller i vårat fall har vi byggt ett snyggt bibliotek med hyllsystem istället och hämta rätt saker sen iväg till maskinen. Mysig faktor.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Gen
Medlem
Skrivet av apanbajs:

Håller med, borde vara så att allt man har i sina låder går att använda, utan att ha det på sig när man craftar.

Ja, det hade varit otroligt skönt.

Medlem

Hett tips angående kistor: du kan lägga vad du vill i bokhyllor som tar mindre plats samt rymmer mer


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Hett tips angående kistor: du kan lägga vad du vill i bokhyllor som tar mindre plats samt rymmer mer

Jag kör allt i bokhyllor efter att ha låst upp dem.

1
Skriv svar