Kommer Indiana Jones-spelet till annat än Xbox och Xbox-PC?

Robot
Kommer Indiana Jones-spelet till annat än Xbox och Xbox-PC?

En poddare och speljournalist tror det.

#indiana-jones, #playstation, #xbox


Medlem

MS har allt att tjäna på att trycka in den där Xbox Games loggan på plattformar som inte är Windows och just Xbox.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Oavsett. Det kommer till Xbox Game Pass och PC Game Pass. Fakta.

Samt 60$ på Xbox. 70$ på PlayStation. Min gissning, men fakta.

Medlem

Undrar vad det blir för perspektiv. 3e person eller FPS. Personligen hoppas jag på 3e person likt Uncharted titlarna.

Var länge sedan man såg nåt från MachineGames™ nu. De borde ha kommit längre i utvecklingen kan man kanske tycka. Deras förra släpp var väl WolfenStein 2 år 2017 eller om det var 2018. Det senaste WolfenStein: YoungBlood utvecklades väl av Arkane Studios, eller om de hjälpte till...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Oavsett. Det kommer till Xbox Game Pass och PC Game Pass. Fakta.

Samt 60$ på Xbox. 70$ på PlayStation. Min gissning, men fakta.

Du låter säker med din fakta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Oavsett. Det kommer till Xbox Game Pass och PC Game Pass. Fakta.

Samt 60$ på Xbox. 70$ på PlayStation. Min gissning, men fakta.

Gissning och fakta hör jag sällan nämnas i samma mening...

Medlem

Skulle nog skaffa vad som krävs för att spela det oavsett vad det är (men säg inget till Phil).

Medlem

hoppas på co-op rpg, och om det kunde finnas turbaserat läge skulle vara toppen. Har
helt snöat in mig på turbaserat, som Pathfinder Wrath of the Righteous och Disciples: Liberation .

Medlem
Skrivet av stenis72:

hoppas på co-op rpg, och om det kunde finnas turbaserat läge skulle vara toppen. Har
helt snöat in mig på turbaserat, som Pathfinder Wrath of the Righteous och Disciples: Liberation .

Nä det passar inte indiana jones öht.

Medlem

Ja, det var en intetsägande trailer... Men kan hoppas på en platformer med mycket användande av piskan! Och snälla en gudomlig story!

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Nä det passar inte indiana jones öht.

smaken är som baken delad

1
Skriv svar