Warcraft 3: Reforged kanske inte övergivet - Blizzard-chef lovar info i juni

Robot
Warcraft 3: Reforged kanske inte övergivet - Blizzard-chef lovar info i juni

Den utskällda remaken verkar leva.

#warcraft-3-reforged


Gnällkuk

Vem vet, med D2R ute kanske de tagit det teamet för att laga WC3R. Troligtvis pengarna i sjön, men kan vara värt det för att höja anseendet och respekten för varumärket Blizzard.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har länge tänkt att köpa spelet, men inte för 30 euro. Har Reforged någonsin varit på rea ännu?

Medlem

Hoppas du fixar till det, originalet är en av favoritspelen genom tiderna. Men som sagt betalar nog inte 30 Eur för det skicket det är i idag.

Medlem

Fattar inte hur de kunde misslyckas så hårt med detta. De borde bara slänga detta i papperskorgen och börja om på nytt och faktiskt ta det seriöst.

Medlem

Det är inte första gången detta år som han sagt detta. Inget hände vid de förra tillfällena.
WC3:R har aldrig vart på rea då de gör vad de kan för att mörka dess existens. DU kan fortfarande få en refund vad jag vet så det är officiellt abandonware vid denna tidpunkt.

Bästa vore om de släppte utvecklingskit och lät W3C fortsätta utveckal spelet, inte bara med ladder utan och balansuppdateringar. Lär dock inte hända.

Medlem

"You'll hear from them soon (in June)."
översättning: Vi har hittat ett nytt sätt att mjölka ur lite till som vi tänkte prova.

Medlem

Det sjuka är att original wc3 är bättre än reforged... Fan inte många som lyckats med den inte...

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Har länge tänkt att köpa spelet, men inte för 30 euro. Har Reforged någonsin varit på rea ännu?

Köpte det för ett halvår sen ungefär av nostalgiska skäl bara för att spela igenom kampanjen igen. Blev besviken på att "flytet" som fanns i orginalet är borta samt att man får microfreezes av och till. Vet inte det patchats sen dess men om det inte har det skulle jag vänta lite till

Skribent
Skrivet av Majorkraft:

Köpte det för ett halvår sen ungefär av nostalgiska skäl bara för att spela igenom kampanjen igen. Blev besviken på att "flytet" som fanns i orginalet är borta samt att man får microfreezes av och till. Vet inte det patchats sen dess men om det inte har det skulle jag vänta lite till

Hur menar du med flytet? Jag upplever kampanjen identisk med originalet. Sen är multiplayer och allt det under all kritik men kampanjen var jag nöjd med (även om jag saknar de där nya filmklippen vi aldrig fick).


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Svårt att förklara, kändes lite bökigt att sätta ut byggnader, markera enheter etc vilket jag inte kommer ihåg från orginalet och sen att det segade ner när det var mycket enheter och slagsmål. Detta var som sagt nåt år efter släpp med massa patchar.
Datorn är 9600k @5ghz 16gb ram och ett 1080gtx

1
Skriv svar