PS5- och Series X|S-patchen för Assassin's Creed Origins kan vara nära

Robot
PS5- och Series X|S-patchen för Assassin's Creed Origins kan vara nära
Medlem

Ska bli ett sant nöje att spela det här spelet igen! Stämningen, omgivningen och Bayek gillar jag riktigt mycket.

Medlem

Patchen släpps i övermorgon

Medlem
Medlem

Kommer även till Gamepass. Väldigt lägligt.

Medlem
Skrivet av KalleKlopp:

Ska bli ett sant nöje att spela det här spelet igen! Stämningen, omgivningen och Bayek gillar jag riktigt mycket.

Håller med. Tycker detta är den bästa setting av alla AC liren. Egypten var magisk att utforska. Köpte PlayStation 4 versionen till min PS5 i höstas då jag förstod att de skulle patcha det med 60 fps likt AC: Odyssey som jag även köpte samtidigt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Patchen släpps i övermorgon

Härligt, då håller jag mig några dagar till☺

Köpte origin och odyssey på rea i höstas men visste inte om jag pallade med 30FPS.
Tror att det fanns rykten redan då.
Kul att jag kommer kunna spela dem på rad utan tråkig FPS.
Har dock lite timmar kvar på Forbidden west och sen så kanske jag måste köra Like a dragon först som kompisen lånade ut och pracka på mig.

Men kul med patch, ser fram emot detta!

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Kommer även till Gamepass. Väldigt lägligt.

Tack vare Game Pass kommer jag prova spela ett AC spel för första gången sen AC2 som jag hatade från första minuterna.
Förhoppningsvis gillar jag detta mer.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Medlem

Spelade aldrig ut Origins, så det blir definitivt till att återuppta det när uppdateringen släpps.

Medlem

Grymt bra lir.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Här trodde jag att folk var allmänt less på Assassins Creed helt som IP och så jublar folk över en Patch?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Här trodde jag att folk var allmänt less på Assassins Creed helt som IP och så jublar folk över en Patch?

Det är fortfarande en populär serie. Men finns nog många som tröttnat också. Jag exempelvis tycker serien är förstörd sedan spelet origins när de införde nivåer och färdighets träd. Nu är man tvungen att döda en massa fiender bara för att få erfarenhetspoäng så att man går upp i nivå…

Medlem

Trevligt när ubisoft faktiskt gör något schysst till spelarna i ett så här gammalt spel!!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Molotov:

Här trodde jag att folk var allmänt less på Assassins Creed helt som IP och så jublar folk över en Patch?

Valhalla är deras populäraste spel någonsin. Men de som klagar brukar växa i takt med hur bra det går för spelen.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Det är fortfarande en populär serie. Men finns nog många som tröttnat också. Jag exempelvis tycker serien är förstörd sedan spelet origins när de införde nivåer och färdighets träd. Nu är man tvungen att döda en massa fiender bara för att få erfarenhetspoäng så att man går upp i nivå…

Minns att det var ganska enkelt att hålla jämn nivå med uppdragen i Origins genom att göra sidouppdragen som fanns. Inte mycket fattande genom att döda fiender.

Medlem
Skrivet av Thane:

Minns att det var ganska enkelt att hålla jämn nivå med uppdragen i Origins genom att göra sidouppdragen som fanns. Inte mycket fattande genom att döda fiender.

Säkert men vill inte bli tvingad att köra sidouppdrag eller döda generaler i baser som i stort sett alla spelas på samma vis. Blev för tråkigt så la ner.
De har ju medvetet gjort så att man måste tänka på erfarenhetspoäng eftersom de vill sälja så att du får 50%. Vilket jag nog får köpa för att orka spela odyssé och valhalla.
Säkert vissa som gillar sånt men jag föredrog spelen före origins.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Valhalla är deras populäraste spel någonsin. Men de som klagar brukar växa i takt med hur bra det går för spelen.

Ja uppenbarligen verkar det tilltala en del.
Pluppjakten fortsätter


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

För er som vill testa spela utan sköld eller båge.. eller rent utav utan nått vapen så finns här en video hur man gör https://www.youtube.com/watch?v=YKgjRvEnLFU

1
Skriv svar