Pokémons första open world-spel får co-op för fyra spelare - se trailern

Robot
Pokémons första open world-spel får co-op för fyra spelare - se trailern

”More precious and fun than ever”! Hai!

#nyhetstips


Medlem

Spännande. Känns som dom äntligen lyssnar på sina fans och gör lite förändringar! Men hur kommer co-op fungera i strider? Slåss man samtidigt? Kan man se på när sin polare slåss?

Medlem

Fattar inte, kommer det bara till Switch? Fattar ärligt inte vad dom gör med pokemon-licensen, har ju knappt kommit något bra spel sedan pokemon silver. Det senaste Arceum eller vad det heter kunde ju lika gärna vara gjort av en 12 åring.

Medlem

Faktiskt lite roliga förändringar, co-op är ju grymt och världen ser roligare ut än det lilla jag sett från Arceus.

Men den förrenderade sekvensen i slutet får mig att fundera på hur Pokémon hade kunnat se ut om Gamefreak brydde sig och om spelen kom till hårdvara som inte ligger två generationer efter. Alla attackanimationer osv. ser ut som placeholders, tycker inte det duger riktigt.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Är alltid lika förbluffande, de har såååååååå oändligt mycket pengar till att göra ett bra spel, men de lyckas inte leverera något som ser bättre ut än vad en ensam utvecklares första försök att göra en liten pokemon klon i unity. Tarvligt!

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Är alltid lika förbluffande, de har såååååååå oändligt mycket pengar till att göra ett bra spel, men de lyckas inte leverera något som ser bättre ut än vad en ensam utvecklares första försök att göra en liten pokemon klon i unity. Tarvligt!

Tråkigt nog så går det ju tydligen bra iallafall..

Medlem

Kul att serien blir allt mer open world.

Medlem

Jag vill ha en tamgris som heter LeChonk

1
Skriv svar