Ni vann God of War III

Robot
Medlem
Ni vann God of War III

Gratulerar, själv väntar jag fortfarande på att det ska dimpa ner i brevlådan, det är så jävla oacceptabelt när posten kommer halv två - två på dagarna.. fan.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jaha vart tog den 3 frågan vägen? För mig visas den inte. Aja grattis till er som van


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Redaktör

Tredje frågan var felformulerad, vi tog därför bort den. Ber om ursäkt för det.


signatur
Inaktiv
Medlem

Grattis. Svarade rätt den här gången också vann ändå inte


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Grattis Synd att man nu måste lägga ner pengar på liret Menmen! Livet är hårt!


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Grattis till dom som vann.

Medlem

Blir väll att köpa spelet då när man inte vann det!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Tredje frågan var felformulerad, vi tog därför bort den. Ber om ursäkt för det.

Tyckte den var bra i sin formulering. Sen är väl formuleringen "Strax söder om" ett tänjbart begrepp. Men jag förmodar att det var Tijuana ni ville ha som rätt svar på den?

Grattis till er som vann!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag får gratulera till vinnarna!. Själv deltog jag inte men att kasta in ett Grattis skadar aldrig =).
Mjau

Medlem

Slutar snart att tävla på fz med min tur :B

Grattis iaf.

Medlem

Ingen vinst den här gången. Grattis till er som hade mer tur.

Medlem

WOHO! Trodde det var ett skämt först men ser man på!
Tack tack!

Inaktiv

Mm jag märkte redan för några dagar sedan att frågat var lite felformulerad.

Jag antar att svaret skulle vara Los Angeles?

Aja grattis till vinnarna iaf!

Jag får nöja mig ännu en gång att jag svarade rätt.

Redaktör

Nja, svaret var Tijuana, men frågan skulle ha varit annorlunda formulerad.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:

Slutar snart att tävla på fz med min tur :B

Såja. Större chans för mig att vinna då.

Medlem

Attans!
Vilken tur att man fick hem spelet igår och hann lira en bana.
Så jevla epic


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Tycker ni kunde haft kvar fråga 3. Santa Monica är ändå västra delen av L.A. Söder om det var alldeles korrekt och folk som inte förstod det är bra tjocka i min mening.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Haha, så har ni tagit bort frågan jag skulle checka hur ni hade tänkt den som. Hade svarat Tijuana eftersom ni skrev "strax söder" medan Los Angeles omsluter Santa Monica "direkt"

Redaktör
Skrivet av Ascendancy:

Tycker ni kunde haft kvar fråga 3. Santa Monica är ändå västra delen av L.A. Söder om det var alldeles korrekt och folk som inte förstod det är bra tjocka i min mening.

Om man utgår från centrala LA (vilket känns rätt rimligt) ligger Santa Monica rakt västerut (karta). Men LA ligger även söder om Santa Monica, och eftersom det även gäller Tijuana finns flera korrekta svarsalternativ. Vilket inte funkar, vi klantade oss och stryker därför frågan.


signatur
Medlem
Skrivet av Ascendancy:

Tycker ni kunde haft kvar fråga 3. Santa Monica är ändå västra delen av L.A. Söder om det var alldeles korrekt och folk som inte förstod det är bra tjocka i min mening.

Men nu är det ju så att Tijuana ligger sydost om LA. Söderut är det bara vatten.

Ska erkännas att jag tog Los Angeles som svar. Studion ligger som sagt i den nordvästra delen av stan

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ascendancy:

Tycker ni kunde haft kvar fråga 3. Santa Monica är ändå västra delen av L.A. Söder om det var alldeles korrekt och folk som inte förstod det är bra tjocka i min mening.

Om man utgår från centrala LA (vilket känns rätt rimligt) ligger Santa Monica rakt västerut (karta). Men LA ligger även söder om Santa Monica, och eftersom det även gäller Tijuana finns flera korrekta svarsalternativ. Vilket inte funkar, vi klantade oss och stryker därför frågan.

Valde LA efter att ha tittat på exakt samma kartbild.
Tyckte frågan verkade luddig dock men brydde mig inte så mycket då jag redan förbokat spelet.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Grattis till vinnarna och tack till Tompa som tog till sig åsikterna om att 3:e frågan var felformulerad.

Medlem

Grattis till vinnarna.
Själv får man vänta tills efter sommaren.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Megastore såg till att jag hade spelet igår redan, och fyfan vad bra det är!!!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Yes! äntligen vann man något och nått man ville ha också

Inaktiv

Grattis till de som vann!

Medlem

tijuana måste ju varit det rätta svaret

Medlem

Tyckte inte 3e frågan var konstig alls. Santa monica är ju ett distric i LA precis som Östermalm i Stockholm typ. Vilket gjorde Tijuna som rätt svar av de som fanns.
Hade ju varit en bra utslagsfråga om inte annat. För man skall tänka både en och två ggr på bra frågor. Inte bara klicka i ett svar som står på nätet utan att begrunda hur frågan är formulerad.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

12
Skriv svar