Se Playstation State of Play på FZ i natt

Robot
Se Playstation State of Play på FZ i natt

PSVR2-spel visas upp - börjar vid midnatt.


Frilansare

Spännande! Ses där/här om jag inte somnar.

Medlem

Det blir första gången någonsin jag kollar på en state of play från Sony.

Det har lovats mer Horizon Call of The Mountain.
Det lilla man sett så ser det väldigt lovande ut, äntligen VR AAA-spel igen

om det nu inte visar sig bara vara en snygg "boat experience" där karaktärerna på båten säger vad du ska titta och ev skjuta på.

då blir jag fan sur


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Joakim Bennet:

Spännande! Ses där/här om jag inte somnar.

Jag kommer vara vaken. Kom igen Bennet. You can do it!


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Nice, tittar in om några timmar då!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag lär nog se det live, förväntar mig inget dunder och brak, men något guldkorn eller två kanske dyker upp.(Som inte är PS-exklusivt förhoppningsvis)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Varit besviken efter senaste State of plays, men denna kanske kan bjuda på nåt kul.

Medlem

Kul! Hoppas på att det är lika bra som förra gången då dom visade upp Hogwarts Legacy. Jag vill see FFXVI och God of War!!!

Medlem

Sänk era förväntningar, Sonys state of play är inget E3 med stora chockerande nyheter.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Sänk era förväntningar, Sonys state of play är inget E3 med stora chockerande nyheter.

Tror ingen tänker sig att sonys State of play är något E3.

När det kommer till förväntningar så brukar nyheterna och uppdateringarna vara i linje med vad man tidigare sagt att man ska prata om

Medlem

För min del är det en perfect tid jag jobbar natt och har väldigt lite att göra på mina nattpass. Så en 30 minuters state of play är perfekt
Hoppas på något riktigt smaskigt Men övdrlag tycker jag deras state of play oftast varit en besvikelse. Men något säger att inatt blir det annorlunda

Medlem
Skrivet av jehuty:

Sänk era förväntningar, Sonys state of play är inget E3 med stora chockerande nyheter.

Haha! Vem har sagt att det är som E3? Vilket onödigt inlägg.

Medlem

Haha midnatt, har jag redan däckat! Har man lite morgonnyheter att läsa! Mest nyfiken på FFXVI, kanske till och med en trailer? Oavsett kul att se vad de har att berätta.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det blir första gången någonsin jag kollar på en state of play från Sony.

Det har lovats mer Horizon Call of The Mountain.
Det lilla man sett så ser det väldigt lovande ut, äntligen VR AAA-spel igen

om det nu inte visar sig bara vara en snygg "boat experience" där karaktärerna på båten säger vad du ska titta och ev skjuta på.

då blir jag fan sur

Vågar man hoppas på Alyx ikväll?😁
Ryktas ju om CoD VR också.

Skulle vara skönt ifall de utannonsera backwards compability och/eller optimerade PSVR titlar till PSVR2 också.

Detroit: Become human VR och kanske något spännande skräckspel skulle kunna vara trevligt också.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det blir första gången någonsin jag kollar på en state of play från Sony.

Det har lovats mer Horizon Call of The Mountain.
Det lilla man sett så ser det väldigt lovande ut, äntligen VR AAA-spel igen

om det nu inte visar sig bara vara en snygg "boat experience" där karaktärerna på båten säger vad du ska titta och ev skjuta på.

då blir jag fan sur

Jag är inte så insatt i VR, men det är väldigt få spel som man faktiskt går i. I dem flesta spelen så teleporterar man sig, står still eller sitter i ett fordon. Jag vet inte varför det är så, om det har med balanssinnet eller rörelsesjuka att göra?

Medlem

Hoppas vi får se något Final Fantasy relaterat och Resident Evil 4 remake teaser.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Jag är inte så insatt i VR, men det är väldigt få spel som man faktiskt går i. I dem flesta spelen så teleporterar man sig, står still eller sitter i ett fordon. Jag vet inte varför det är så, om det har med balanssinnet eller rörelsesjuka att göra?

Förr var det så, idag kan man "gå" i dom flesta spelen. Teleport är ist en komfortinställning för dom som inte klarar av att "gå artificiellt".

Dom flesta vänjer sig så småningom


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Vågar man hoppas på Alyx ikväll?😁
Ryktas ju om CoD VR också.

Skulle vara skönt ifall de utannonsera backwards compability och/eller optimerade PSVR titlar till PSVR2 också.

Detroit: Become human VR och kanske något spännande skräckspel skulle kunna vara trevligt också.

Ja vem vet. Jag tror att Alyx är ett rätt säkert kort för PSVR2 men inget som jag hypas personligen över då jag spelat det så pasd mycket redan. Vi får se

Hoppas dom inte visar samma saker som visades på Metas showcase, vill se sånt man inte sett tidigare


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det kanske blir två PC utannonseringar?

Bilder sägs ha läckt från Sackboy: A Big Adventure och Returnal:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Förr var det så, idag kan man "gå" i dom flesta spelen. Teleport är ist en komfortinställning för dom som inte klarar av att "gå artificiellt".

Dom flesta vänjer sig så småningom

skönt att höra. Jag har inte testat VR än, PSVR2 blir min första. Men jag har tyckt att teleporteringen ser lite konstig ut

Medlem
Skrivet av itsnotme:

skönt att höra. Jag har inte testat VR än, PSVR2 blir min första. Men jag har tyckt att teleporteringen ser lite konstig ut

Ok
Teleportering ser konstigt ut för "åskådare" på plattskärm.
När man i spel i VR så känns det helt "naturligt"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent

Stark inledning med RE4 iaf.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Yes!!!
Officiellt, RE4 Remake. Taggaaaaaa!

Medlem

Oh, trevligt, Spider-Man till PC.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Horizon i VR känns ju som en dröm!

Medlem

Callisto Protocol ser förjävla intressant ut! Nice!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skribent

Datum för Stray. Nice. SF6. Tja. Jo. Absolut.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Fragtjuv

Det bästa State of Play på väldigt länge tycker jag. Jag tycker att de visade upp en hel del intressant. Får nog bli en PS5 tillslut ändå.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

De klämde in rätt mycket på 30 minuter.

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Det bästa State of Play på väldigt länge tycker jag. Jag tycker att de visade upp en hel del intressant. Får nog bli en PS5 tillslut ändå.

Nah, den var helt enkelt okej enligt mig.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

12
Skriv svar