Ni vann God of War III

Medlem

Men kör man söderut så kommer man till Tijuana, ansåg frågan som en kuggfråga där många svarat LA vilket e ganska fel.

Fast de finns väl själar som hade strulat till de om man tagit nåt område i Stockholm typ å frågan om man åkte söderut/norrut tagit Stockholm också.

Medlem

gz till vinnarna!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Inte denna gång heller. Grattis till vinnarna.

Jag kanske har fel, men tror inte att Santa Monica tekniskt sett ligger inom Los Angeles stadsgränser och därav är så gott som omringat av Los Angeles. Så om du åker söderut... ja.

edito:[http://projects.latimes.com/mapping-la/neighborhoods/]

Inaktiv
Skrivet av Ctrl:

Tyckte inte 3e frågan var konstig alls. Santa monica är ju ett distric i LA precis som Östermalm i Stockholm typ. Vilket gjorde Tijuna som rätt svar av de som fanns.

Stämmer inte, Santa Monica är visserligen omgärdat av Los Angeles, men det är ingen stadsdel som Östermalm i Stockholm utan en egen stad.

Los Angeles County (Län) är ett massivt område med många stora städer, däribland Santa Monica. Men Los Angeles (stad) är inte samma som Los Angeles County.

Medlem

Gratulationer till vinnarna.
Vi var alltså för få som förstod frågan och svarade tijuana.......no win

Medlem

Jag antar att jorden inte är redo att gå under... ännu..


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Stort grattis till er som vann, en härlig framtid med hack'n'slash väntar *S*

själv köpte jag RE1: DC, SH1 och FFVII som plåster på såren, ha ha


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Hade varit kul att vinna detta eftersom det är för många spel man vill ha just nu och för lite pengar på banken, ja-ja grattis till vinnarna, och ja fråga 3 var lite förvirrande, men "shit happends". Skulle haft tex las vegas som alternativ istället för los angeles så hade det blivit rätt.. ;-P


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Medlem

HM ska man man köpa God of War 3 Ultimate Trilogy Edition? vad säger ni

12
Skriv svar