Sony erkänner Demon's Souls-misstag

Robot
Medlem
Sony erkänner Demon's Souls-misstag

Går även att köpa från svenska återförsäljare som har importerat spelet från USA.

Medlem

Köpte mitt från Webhallen då de beställt detta från USA, riktigt mysigt spel.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Har länge funderat på å köpa detta, men vad jag har hört så ska de vara ett bland dom svåraste spelen på länge, så ja vet inte ja :\

Medlem

Planerar på att köpa spelet, är det värt det tro.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Har länge funderat på å köpa detta, men vad jag har hört så ska de vara ett bland dom svåraste spelen på länge, så ja vet inte ja :\

Skulle nog säga det svåraste spelet ever.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Spelet är riktigt jävla svårt, pga att de är så oförlåtande.
Mostren gör mycket skada, du har dåliga stats ect.
Inte spelat på ett tag pga studier men kommer ihåg att första spel genomgången tog mig ca 12h, New Game+ tog mig 24 och 3'ans är jag inne på 15'ish timmar

Bra spel annars, även om engelskan låter lite väl fjönig ibland.

Flakmonkey

Kan ju hoppas att Sony hugger på tvåan då så att utvecklarna får mer resurser till att skapa ett ännu bättre spel. Kanske med lite starkare rollspelselement och story... striderna å allt sånt får de ju gärna behålla

Inaktiv

Ni som säger svårt? svårt i jämförelse med dagens spel eller lika svåra som spelen var för ett par år sedan? Fallout 2 svårt?

Medlem
Skrivet av Aresz:

Ni som säger svårt? svårt i jämförelse med dagens spel eller lika svåra som spelen var för ett par år sedan? Fallout 2 svårt?

Fallout 2 ger dig en vänskaplig knuff på axeln när du förlorar. Demons Soul ger dig en fotbolls-spark i skrevet.

Inaktiv
Skrivet av Aresz:

Ni som säger svårt? svårt i jämförelse med dagens spel eller lika svåra som spelen var för ett par år sedan? Fallout 2 svårt?

Demon's Souls sparkar dig i skrevet som Erenthal sa.
Om du dör så får du börja om nivån från början, eller från senaste boss ställe.

Spelet är svårt men de blir enklare sen, multiplayern är helt ok och rolig tycker jag.
Om du är för trophy's så får du farma ett bra tag

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Kan ju hoppas att Sony hugger på tvåan då så att utvecklarna får mer resurser till att skapa ett ännu bättre spel. Kanske med lite starkare rollspelselement och story... striderna å allt sånt får de ju gärna behålla

Sony äger ip:t så man behöver nog inte hugga speciellt mycket Dock kan man ju hoppas på att man lägger mer pengar på en uppföljare samt lanserar det utanför japan själva istället för att licensera ut det.

Medlem

riktigt bra spel, men svårt också det första jag fick 100% trophies på


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Tycke de gjorde helt rätt. det jävla spelet är så svårt så man vet inte vart man ska ta vägen.

har ett till salu.

Inaktiv

Tycker att det är mycket bra att spel som detta blir populära. Det finns en marknad med oss spelare som inte vill bli skedmatade med välling från spelet, utan vill ha en rejäl utmaning som straffar en när man spelar dåligt.

Superenkelt, förlåtande och lite fördummat verkar vara ledord i massor av nya spel idag. Alla spel som visar att motsatsen faktiskt kan sälja och har en marknad är välkomna hos mig.

Medlem

Welcome to last year.

Asian version, english text & speach: Release date: February 5, 2009

Ett av dom bästa spelen jag har någonsin spelat.

Finns massor med bra spel so inte kommer till NA / EU.
Börja importera själva

Medlem

Det bästa PS3-spelet!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

De flesta jag känner har redan skaffat spelet via import "God bless region free software!" *hallelulja*
Så vet inte om det kommer sälja i samma utsträcknning här som i USA.
Skulle väl vara de som inte hört talas om spelet eller orkat importera det än.

De flesta hardcore gamers som detta spel riktar sig till har importerat spel och konsoller sedan NES dagarna nästan.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Personligen tycker jag så här att det bara är bra med japanska spel på den västerländska marknaden eftersom de är annorlunda.

Mångfald är vad jag vill ha.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Köpte mitt från Elgiganten ganska nyligen.
Skitsvårt spel innan jag insåg att man inte ska bry sig om man dör på första varvet när man kör en bana, utan bara att nöta på tills man låst upp alla genvägar så kan man sattsa på att samla souls efteråt

Inaktiv

Svårt men rätt så underhållande. Kan rekomendera ett köp, helt klart.

1
Skriv svar