19:00! Call of Duty: Modern Warfare II avtäcks

Robot
19:00! Call of Duty: Modern Warfare II avtäcks
Medlem

"ser ok ut. Jag har inte spelat cod sen blabla3, men är detta såg ju lite intressant ut."


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Inaktiv

Jag har tröttnat på CoD MP, men hade gärna kört igenom singleplayer-kampanjen om det inte kostade 650 spänn.

Medlem

Förväntar mig: Små, trånga banor. Obefintlig rekyl på vapen. Mycket krimskrams.

Medlem

Har inte varit intresserad av Call of Duty sedan Black Ops 2010, sen kom Modern Warfare 2019 och tände glöden igen. Jag hoppade över både Black Ops Cold War och Vanguard och har fortsatt köra Modern Warfare.
Jag ser därför väldigt mycket fram emot Modern Warfare II.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Var det någon som sa "Preorder"?


signatur

autograph

Spela

Spela Bf då

Skrivet av Lolflakes:

Förväntar mig: Små, trånga banor. Obefintlig rekyl på vapen. Mycket krimskrams.

Medlem

Kan inte bli sämre än bf2042 iaf 🐱‍👤

Medlem

Ej spelat cod på evigheter men blev sugen på kampanjen.

Medlem

Massa info här om MW2: https://twitter.com/charlieINTEL


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Väldigt förvillande med samma namn som det gamla spelet

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:

Förväntar mig: Små, trånga banor. Obefintlig rekyl på vapen. Mycket krimskrams.

Verkligen? Förväntar du dig att Diablo ska innehålla monster, magi och svärd också?

Medlem

Så det är inte en remaster av spelet med samma namn, men en uppföljare på ettans remaster? Ok tydligt och bra!

Medlem

Såg läckert ut men man ska inte ropa hej. Inget är förgivet i spelvärlden nu för tiden. försiktig optimism.

Medlem

69.99€
Tar två.

Medlem

Fattar verkligen inte hur den här serien säljer som den gör. Ser ut som alla tidigare COD, fortfarande lika plastig, fortfarande riktigt pissiga ansiktsanimationer, samt fortfarande riktigt, riktigt pissigt ljud. Vad fan e grejjen?

Gnällkuk

Gick från "vad fan... vad är det här för jävla pissmusik... till, oh, yeah! Trailern var snygg, men det säger ju inget alls. Animatioerna såg rätt stela ut stundtals och grafiskt är det inget mästerverk, men det behöver inte betyda ett skit. IW gjorde en riktigt bra kampanj 2019, så jag har goda förhoppningar om att det är åtminstone är värt att plocka upp på en rea för oss som inte bryr oss om mp utan vill ha en skön fps-shooter för sp.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Constantine:

Fattar verkligen inte hur den här serien säljer som den gör. Ser ut som alla tidigare COD, fortfarande lika plastig, fortfarande riktigt pissiga ansiktsanimationer, samt fortfarande riktigt, riktigt pissigt ljud. Vad fan e grejjen?

Man jobbar 40h, två-skift. Har ungar och husdjur. Vill koppla av med något när alla lagt sig.

Perfekt att köra lite CoD för att koppla av.

Förstår inte alla som måste gnälla och bespotta sig över CoD. Vafan är grejen?

Medlem
Skrivet av Constantine:

Fattar verkligen inte hur den här serien säljer som den gör. Ser ut som alla tidigare COD, fortfarande lika plastig, fortfarande riktigt pissiga ansiktsanimationer, samt fortfarande riktigt, riktigt pissigt ljud. Vad fan e grejjen?

Nu har jag inte spelat CoD de senaste åren men jag tyckte CoD var skoj för singleplayer kampanjen. Men nu är det väl bara multiplayer i CoD?

Skrivet av Gaara:

Nu har jag inte spelat CoD de senaste åren men jag tyckte CoD var skoj för singleplayer kampanjen. Men nu är det väl bara multiplayer i CoD?

Modern Warfare har singleplayer kampanj som är grymt bra, enda anledningen att jag köpte det. Hoppas att denna blir både bättre och längre (enda minuset med förra var att den var lite kort).

Medlem

Gillade verkligen MW-19 med Ground Zone. Gillade dock inte Warzone, Black Ops, och Vanguard och hur de vart påtvingade på spelarna så är måttligt hoppfull. Hoppas de tar över mer av storaslagfacklan från Battlefield som trevar runt i en mörk garderob.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Nu har jag inte spelat CoD de senaste åren men jag tyckte CoD var skoj för singleplayer kampanjen. Men nu är det väl bara multiplayer i CoD?

Nej, alla CoD-spel har haft en relativt bra kampanj med sig.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Gnällkuk

Lite info om ny MW2.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Så det är inte en remaster av spelet med samma namn, men en uppföljare på ettans remaster? Ok tydligt och bra!

Nej.

Call of Duty: Modern Warfare (2007)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)
Call of Duty: Modern Warfare Remastered (2017) (Remaster på MW från 2007)

Sen kom den nyare serien, som är helt fristående och har ingen koppling till den tidigare serien:
Call of Duty: Modern Warfare (2019)
Call of Duty: Modern Warfare II (2022)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Plastigt 😂 mm

Ändå sitter du där på release dagen å spelar till ögona blör.
Kan du inte gå in på fb å gnälla över en dåligt byggd altan eller liknande .

Skrivet av Constantine:

Fattar verkligen inte hur den här serien säljer som den gör. Ser ut som alla tidigare COD, fortfarande lika plastig, fortfarande riktigt pissiga ansiktsanimationer, samt fortfarande riktigt, riktigt pissigt ljud. Vad fan e grejjen?

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Nej.

Call of Duty: Modern Warfare (2007)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)
Call of Duty: Modern Warfare Remastered (2017) (Remaster på MW från 2007)

Sen kom den nyare serien, som är helt fristående och har ingen koppling till den tidigare serien:
Call of Duty: Modern Warfare (2019)
Call of Duty: Modern Warfare II (2022)

Det kom även en remaster på Call of Duty: Modern Warfare II (2009) som släpptes 2020

Medlem
Skrivet av employed:

Gillade verkligen MW-19 med Ground Zone. Gillade dock inte Warzone, Black Ops, och Vanguard och hur de vart påtvingade på spelarna så är måttligt hoppfull. Hoppas de tar över mer av storaslagfacklan från Battlefield som trevar runt i en mörk garderob.

Jag gillar Warzone, Black Ops och Vanguard. De är skitsnygga och roliga att spela!


signatur

autograph

Medlem

Känns som att CoD vinner striden som pågått i många år mellan BF och COD

Förr var alltid intresset större för BF serien men efter 2042 skiten så är mitt intresse helt för COD nu

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:

Förväntar mig: Små, trånga banor. Obefintlig rekyl på vapen. Mycket krimskrams.

I så fall har du inte spelat föregående CoD. Rekylen och vapenkänslan i CoD 2019 är den bästa jag upplevt och utklassade BF2042 helt och hållet. Dom spelade inte ens i samma klass.

Medlem
Skrivet av FreeGameFind:

I så fall har du inte spelat föregående CoD. Rekylen och vapenkänslan i CoD 2019 är den bästa jag upplevt och utklassade BF2042 helt och hållet. Dom spelade inte ens i samma klass.

Tror jag det, BF2042 har inte ens klasser, herp derp

12
Skriv svar