Aliens: Dark Descent avslöjat! Släpps 2023

Robot
Inaktiv

Såg ganska b ut tyckte jag.

Gillar inte att de slaktar stämningen som filmerna levererar med left 4 dead-liknande gameplay.
Skulle hellre sett ett SWAT3 liknande gameplay eller något sådant.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Såg ganska b ut tyckte jag.

Gillar inte att de slaktar stämningen som filmerna levererar med left 4 dead-liknande gameplay.
Skulle hellre sett ett SWAT3 liknande gameplay eller något sådant.

Håller med. Det såg inte särskilt intressant ut. Jag gillar inte heller den vyn som spelet har.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Det såg ut som att de pratar med animerad "stiff upper lip".


signatur

autograph

Glädje i en minut, sedan dog det bort. Isometrisk vy, stela karaktärer? Det är ingen som vill se sånt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

NuZ
Testpilot

Twin stick shooter (?) så är det väldigt intressant då det är en genre jag gillar. Älskar Alien också, så ser fram emot mer info och gameplay.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Thanks for the PUNGSPARK...

Perkele.. Blev super lycklig när jag läste först om ett Alien storydrivet spel. Sedan var det inte Alien: Isolation 2 då framkom en lätt pungspark. Sedan i slutet av videon visa topwown view kom punkspark #2 i rejäl styrka. Jag är kastrerad nu.

Alltså, det är sån tragedi att Alien: Isolation 2 aldrig lär komma...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Liknar avp extinction lite. Ganska roligt spel men detta känns mer som ett tactical rts.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Vilket antiklimax! Såg ju onekligen riktigt intressant ut tills man såg sista korta gameplay snutten på slutet XD

Medlem

Alien Amnesia: Dark Descent - Vilken crossover det vore 😅

Inaktiv

Älskar twin stick shooters så det är lite intressant.

Medlem

Som tröst så släpper dom en till kampanj för fireteam elite.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar