FZ Play - Fredagsfotboll med Mario Strikers: Battle League

Robot
FZ Play - Fredagsfotboll med Mario Strikers: Battle League
Medlem

Så här kan det se ut när @Uberpwnage2.0 och @Lenk möts i en match.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Spelet är ju uppenbarligen trasigt.


signatur
Medlem

Hahaha fyfan vad jag älskar det här 😂


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Moderator | Testpilot
Skrivet av Pjotor:

Haha gud vad kul spelet var alltså!

Skrivet av Lenk:

Spelet är ju uppenbarligen trasigt.

Dålig förlorare

Skrivet av Enartz:

Hahaha fyfan vad jag älskar det här 😂

Jag med ändå! Blev mycket roligare att få spela med någon istället för mot AI:n.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

Tankar om spelet:

Likt Mario Kart och Mario Party är det här ett spel som blir roligare med vänner eller när man spelar mot andra riktiga spelare. Det finns ingen kampanj att snacka om, utan bara olika turneringar man lirar mot AI:n. Det är okej, men jag misstänker att det fort blir ganska tröttsamt.

Lokalt kan man spela totalt 8 spelare, och det går även att spela 2-4 mot AI:n. Verkar som det går att lita 2v2 online också om man så vill. Kul med så mycket alternativ!

Att komma igång med bollsparkandet är väldigt enkelt, men det finns också ett otroligt djup. Passningar, tacklingar och skott kan göras på lite olika sätt genom att hålla inne respektive knapp, att man tajmar ett knapptryck och lite annat. Låter inte så speciellt kanske, men mitt i en match är det riktigt svårt om man vill lyckas göra alla coola grejer.

Kort och gott var det riktigt kul, om än det hänger mycket på att man spelar med vän.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tankar om spelet:

Likt Mario Kart och Mario Party är det här ett spel som blir roligare med vänner eller när man spelar mot andra riktiga spelare. Det finns ingen kampanj att snacka om, utan bara olika turneringar man lirar mot AI:n. Det är okej, men jag misstänker att det fort blir ganska tröttsamt.

Lokalt kan man spela totalt 8 spelare, och det går även att spela 2-4 mot AI:n. Verkar som det går att lita 2v2 online också om man så vill. Kul med så mycket alternativ!

Att komma igång med bollsparkandet är väldigt enkelt, men det finns också ett otroligt djup. Passningar, tacklingar och skott kan göras på lite olika sätt genom att hålla inne respektive knapp, att man tajmar ett knapptryck och lite annat. Låter inte så speciellt kanske, men mitt i en match är det riktigt svårt om man vill lyckas göra alla coola grejer.

Kort och gott var det riktigt kul, om än det hänger mycket på att man spelar med vän.

Finns det nån plan på att göra en FZ-klubb? Känns som det blir roligare att nöta "ranking" om man är ett gäng.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mattias Frost:

Finns det nån plan på att göra en FZ-klubb? Känns som det blir roligare att nöta "ranking" om man är ett gäng.

Många i streamen pratade om det, så absolut! Ska kolla in hur det fungerar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tankar om spelet:

Likt Mario Kart och Mario Party är det här ett spel som blir roligare med vänner eller när man spelar mot andra riktiga spelare. Det finns ingen kampanj att snacka om, utan bara olika turneringar man lirar mot AI:n. Det är okej, men jag misstänker att det fort blir ganska tröttsamt.

Lokalt kan man spela totalt 8 spelare, och det går även att spela 2-4 mot AI:n. Verkar som det går att lita 2v2 online också om man så vill. Kul med så mycket alternativ!

Att komma igång med bollsparkandet är väldigt enkelt, men det finns också ett otroligt djup. Passningar, tacklingar och skott kan göras på lite olika sätt genom att hålla inne respektive knapp, att man tajmar ett knapptryck och lite annat. Låter inte så speciellt kanske, men mitt i en match är det riktigt svårt om man vill lyckas göra alla coola grejer.

Kort och gott var det riktigt kul, om än det hänger mycket på att man spelar med vän.

Tack för detta! Jag var tveksam när jag kollade in betygen lite snabbt men nu lutar det åt ett köp, framförallt om vi kan dra ihop en fz-klubb!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Många i streamen pratade om det, så absolut! Ska kolla in hur det fungerar.

Jag startade upp en egen igår, inte så komplicerat. Antingen kan jag döpa om den till Fragzone FF eller dylikt, eller så hoppar jag ur den när du/någon annan skapar en klubb.

Man får ett klubbnummer som man kan dela, så att folk kan joina sen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Satt o körde gamla max Payne 2 igår

Medlem

Ja! Någon skapa en FZ-klubb!


signatur
Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Jag startade upp en egen igår, inte så komplicerat. Antingen kan jag döpa om den till Fragzone FF eller dylikt, eller så hoppar jag ur den när du/någon annan skapar en klubb.

Man får ett klubbnummer som man kan dela, så att folk kan joina sen.

Fixar du en FZ-klubb?


signatur
Skribent
Skrivet av Lenk:

Fixar du en FZ-klubb?

Ska dona med lite annat ikväll, men har inte uber (eller någon annan) dragit igång något imorgon så fixar jag då!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Lenk:

Fixar du en FZ-klubb?

Jag döpte om min klubb till Fragzone FF. Ni kan joina med följande kod: 83PT4V5. Vi kan vara upp till 20 pers, så bjud gärna in andra också.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Jag döpte om min klubb till Fragzone FF. Ni kan joina med följande kod: 83PT4V5. Vi kan vara upp till 20 pers, så bjud gärna in andra också.

Toppen! Joinat! Tagga för säsong om en vecka då! Kanske göra en tråd så fler vet om klubben med?


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Mattias Frost:

Jag döpte om min klubb till Fragzone FF. Ni kan joina med följande kod: 83PT4V5. Vi kan vara upp till 20 pers, så bjud gärna in andra också.

Skrivet av Lenk:

Toppen! Joinat! Tagga för säsong om en vecka då! Kanske göra en tråd så fler vet om klubben med?

Fint! Jag har lite att stå i idag så om någon av er bara kan slänga upp en tråd med info had det varit gött.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av uberpwnage2.0:

Fint! Jag har lite att stå i idag så om någon av er bara kan slänga upp en tråd med info had det varit gött.

Jag fixar!

Edit: här!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar