FZ Play - Vi vågar spela The Quarry, vågar du titta..?

Robot
FZ Play - Vi vågar spela The Quarry, vågar du titta..?

Mirror_Hime testar nerverna, start klockan 20.

#fz-play, #the-quarry, #twitch


Medlem

Jag har lirat det på Series X och har nästan klarat ut det. Har sträckkört mer eller mindre, för jag tycker det är så förbannat bra.
Storyn, musiken, facial animation och grafiken höjer mystiken och suspensen till helt sjuka nivåer.

Medlem

Jag vågar! Darkest Dungeon har stärkt mig hela veckan!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Jag har lirat det på Series X och har nästan klarat ut det. Har sträckkört mer eller mindre, för jag tycker det är så förbannat bra.
Storyn, musiken, facial animation och grafiken höjer mystiken och suspensen till helt sjuka nivåer.

Suspensen?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av Soulless:

Suspensen?

Medlem
Skrivet av Soulless:

Suspensen?

Inte att förväxla med suspensoar, som ovan 😅

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Jag har lirat det på Series X och har nästan klarat ut det. Har sträckkört mer eller mindre, för jag tycker det är så förbannat bra.
Storyn, musiken, facial animation och grafiken höjer mystiken och suspensen till helt sjuka nivåer.

Efter lite drygt fyra timmar tillsammans med er fina tittare kan jag inte annat än hålla med - det är SÅ BRA!

TACK, alla fina tittare för idag - er närvaro gjorde mig starkare än jag annars hade varit <3 Ni är bäst! Om ni vill se mer så droppa lite kommentarer, så ser vi vad vi kan göra av det. Natt natt!


signatur

😎"Stay awesome people"😎
https://www.twitch.tv/Mirror_Hime

Medlem

Tack för streamen!
Jag är inte intresserad av att spela spelet själv, men fan vad kul det var att följa det på streamen!
Som vi sa i chatten, det kändes som vi alla kikade på b-skräckfilm tillsammans

Mer av det här, vi måste ju få se fortsättningen nu!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar