Dragon Age: Absolution har premiär på Netflix i december

Robot
Dragon Age: Absolution har premiär på Netflix i december

Netflix satsar på ännu fler spel-baserade serier.

#Dragon-Age, #netflix


Medlem

Jag förstår inte det här. Att vem kommer på att det här är en bra idé.

Jag älskar Dragon Age (1:an och 2:an, inte Inquisition), men en sån här anime-serie, för mig är det inte Dragon Age överhuvudtaget.

Det är två helt olika stilar för helt olika människor.

Bra för de få som gillar sånt här, manga och anime, men det här är så frånkopplat Dragon Age och jag är övertygad om att det gör mer skada än nytta. Det blir ett löjes skimmer över serien.


signatur

Memento Mori

Medlem

Grymt väntar med spänning, gillar Netflix spelserier som Castlevania. Leage of legends, Witcher ;D

Medlem

Tur att undertiteln är originell så man vet att det blir en häftig serie.

Medlem

Ännu mer massproducerad anime. Kan vi inte få se annan typ av animering? I princip all "tecknad" stil i Love, death and robots tilltalar mer än detta. Så mycket billigare kan väl inte anime vara?

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Ännu mer massproducerad anime. Kan vi inte få se annan typ av animering? I princip all "tecknad" stil i Love, death and robots tilltalar mer än detta. Så mycket billigare kan väl inte anime vara?

Det här är inte anime, det är en tecknad serie med betydligt fler västerländska drag än österländska.

Det ser bra ut dessutom!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar