Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Indieäventyr, Japanfest och svenska vampyrer.


Medlem

The walking dead saints and sinners VR
Resident evil 2 VR
Elden ring PC
Rogue legacy 2 Seam deck


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

The Quarry blir det nog kväll om jag hinner ladda ner det.

Medlem

gav mig precis på elite dangerous, så lär väl flyga runt och leta rymdpirater i helgen.

Testpilot

Närmar mig slutet i AC Valhalla.

Medlem

Håller på att installera The Quarry.

Medlem

Jag ska faktiskt lira lite assassin’s creed 1. Blir kanske även lite bravely default 2 om jag orkar med.

Medlem
Metro: Exodus

Håller på med det mysiga FPS-spelet (Metro Exodus). Otroligt välgjort äventyr. Älskar att modda sitt vapen med ljuddämpare och smyga mig fram till banditläger och skjuta sönder lampor o släcka eldar så att det blir så mörkt som möjligt i miljön. Sedan smyger jag mig närmare the "bad guys" och knäpper dem med ett tyst skott i huvudet för att eliminera snabbt.. Man känner sig som en badass (Navy SEAL Team 6) soldat.
_______________________________________________________________________________________________
Sedan har jag fått min Steam nyckel av skräckspelet (The Quarry) som nu har släppts idag. Jag har dock inte installerat spelet då jag vill lira klart (Metro: Exodus). Betygen ligger på 67% Blandade recensioner på Steam. Endast 85 har recenserat det för tillfället. Men jag tror nog spelet kommer bli en spännande upplevelse. Jag brukar skita i Steam betygen. Man får bilda sig en egen uppfattning helt enkelt genom olika sorters recensioner från olika sidor på nätet.
_______________________________________________________________________________________________
*** Har även (Sniper Elite 5) i min extremt stora "BackLog" att börja lira nu i sommar. Känner mig stressad när man har sån stor "BackLog" av spel att lira ut


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

lite keplerth väntar på ett spel ska släppas så blir lite indie lir.

Medlem

Lost in random blir det denna helg, hoppas jag inte tappar bort mig


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Sniper Elite 5 och Tales of Arise

Medlem

det skulle vara far cry 6 men det var lite av en besvikelse, så hell let loose!


signatur

//monster

Medlem

stalker anomaly "gamma"

Medlem

Persona 5 Royal

Medlem

Provade BF2042 Season One lite snabbt. Ny snygg bana. Men nej. Nej...

Får bli Hunt: Showdown, varvat med Horizon: Zero Dawn.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Infinite Undiscovery Xbox 360 (fast körs på en Series S) (JRPG)
Start på sommarens traditionsenliga genomspelning av Lost Odyssey Xbox 360 (fast körs på en Series S) (JRPG)

Utöver det så har jag fyra Dungeon crawlers igång som jag hoppar mellan just nu som kommer nötas på från och till i helgen.

Undernauts: Labyrinth of Yomi PS4 (Dungeon crawler)
Savior of saphire wings Switch (Dungeon crawler)
Dungeon Travelers 2 PSVita (Dungeon crawler)
Etrian Odyssey V 3DS (Dungeon crawler)

Medlem

Jag jobbar i helgen, men tänkte försöka hinna med lite Gears 5 och sedan tagga inför Xbox och Bethesda på söndag! Peppen jag känner inför det kommer med största sannolikhet göra mig väldigt besviken, men fan. Ibland måste man ta ut glädjen i förskott!

Medlem

Några timmar in i The Outer Worlds. Väldans mysigt tycker jag.

Medlem

Om jag spelar nått blir det Elden Ring, spelat sen i februari mest pga tidsbrist

1
Skriv svar