Nu är det möjligt att förregistrera sig för Diablo 4-betan.

Robot
Nu är det möjligt att förregistrera sig för Diablo 4-betan.

Registrera dig för en djävulsk beta-testning.

#4, #Blizzard, #Diablo, #beta


Avstängd

Kan ju inte vara sämre än Diablo Immoral, eller?!

Medlem

Samtliga Karaktärsmodeller har blivit uppdaterade. Campingplatsen som fanns på tidigare hemsida är borttagen med tillagd text ovan "Choose from one of four classes" (tidigare var det 5).

Jag gissar att de kommer utannonsera den 5:e klassen ikväll och gamblar på paladin. Min magkänsla säger också att de kommer sälja en klass som ett preorder bonus eller DLC till D4 med tanke på vad de gjort tidigare. Necromancer blev ju DLC för diablo 3 och crusader för expansionen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Signed up! Trots allt drama och dåliga designval så har jag ändå många goda minnen av Diablo 3, inklusive betan, så jag ser fram emot det här också.

Inaktiv

Om man vill testa nya moderna och hippa MTX modeller kan man ju signa upp om man vill

Backloggens befriare

Varför ser Diablo ut som Sarah Kerrigan?


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

Och att säga att Blizzard är tredjepartsutvecklare, är ju inte osant, än, men de är ju också av allt att döma inom en snar framtid en del av MS.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Varför ser Diablo ut som Sarah Kerrigan?

Det är Lilith. Kolla in den feta första cinematiska trailern!

Skribent
Skrivet av keffkebab:

Och att säga att Blizzard är tredjepartsutvecklare, är ju inte osant, än, men de är ju också av allt att döma inom en snar framtid en del av MS.

Jo det är nog sista året de går under den titeln skulle jag säga.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag fruktar det värsta, Diablo immorals cash shop i Diablo 4, det är ju bekräftat att de ska ha en i alla fall så vitt jag förstår, nu återstår att se hur jäkla illa den kommer att vara, jag är inte optimistisk med tanke på hur de ha betett sig den senaste tiden.

Det gör lite ont inombords.

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Jag fruktar det värsta, Diablo immorals cash shop i Diablo 4, det är ju bekräftat att de ska ha en i alla fall så vitt jag förstår, nu återstår att se hur jäkla illa den kommer att vara, jag är inte optimistisk med tanke på hur de ha betett sig den senaste tiden.

Det gör lite ont inombords.

De har sagt att det blir bara kosmetiska saker

Diablo immortal är ett f2p mobilspel. Diablo 4 är ett pc spel man köper. Går inte att jämnföra

Medlem
Skrivet av Karmak:

De har sagt att det blir bara kosmetiska saker

Diablo immortal är ett f2p mobilspel. Diablo 4 är ett pc spel man köper. Går inte att jämnföra

Varför går det inte att jämföra? Finns drösvis med spel du betalar för som har alla möjliga mikrotransaktioner.
Allt från singelplayer till multiplayer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Varför går det inte att jämföra? Finns drösvis med spel du betalar för som har alla möjliga mikrotransaktioner.
Allt från singelplayer till multiplayer.

För att grundkriteriat för att Blizzard ska tjäna pengar på Immortal är MTX. De få bokstavligen talat inte in några andra pengar på det spelet.
D4 är ett B2P, och jag hoppas naivt nog att det kommer tygla även den sniknaste jäveln på ABK.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Kommer coop funka vid släpp eller kör dom all in microsoft?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Vågar man ens hoppas på att Blizzard kan släppa ett spel som man kan finna lite glädje i längre. Man får hålla tummarna.

Medlem

Hypen på en uppföljare grundare sig i regel på föregångaren...
Diablo 2 fick mig så hypad inför 3an, vilken dessvärre blev kortlivad. Immortal verka (inte testat det så kanske inte skall uttala mig för mycket), vara lagom bra (metacritic:en och den mycket fina recension från FZ, övertygar mig inte att ens testa; loot-grinder där endgame kostar skjortan, whats_the_point?!).
Således finns det inte någon hype kvar för något "fjärde" spel. Det kan säkert leverera, men då får det göra det likt RE7, på egen prestation; inte på föregångarna.

Medlem

Jag hade tydligen missat Dibble fyrans släppta cinematic. Uff, det är fantastiskt vad Blizzard kan gröpa ut i filmväg. De lilla material jag annars kikat på runt Diablo IV så, känns grafiken sig lik från Diablo III. Själv tycker jag den är lite för light, och borde få sig en skvätt kvalitetshöjning för höjd inlevelse.

Men men... får la se var det bär iväg.

Medlem
Skrivet av Karmak:

De har sagt att det blir bara kosmetiska saker

Diablo immortal är ett f2p mobilspel. Diablo 4 är ett pc spel man köper. Går inte att jämnföra

Blizzard säger många saker...synd bara att dom sällan berättar hela sanningen.


signatur

Retro.

Medlem

Reggat. Köper dag 1 och kommer lägga ner mååånga timmar.

Backloggens befriare
Skrivet av Spoonfish:

Det är Lilith. Kolla in den feta första cinematiska trailern!

Ok, varför ser Lilith ut som Sarah Kerrigan för?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av Karmak:

De har sagt att det blir bara kosmetiska saker

Diablo immortal är ett f2p mobilspel. Diablo 4 är ett pc spel man köper. Går inte att jämnföra

Jag kan inte hitta information om att de lovat detta, det enda jag hittar är att den är byggt RUNT kosmetiska prylar och till slut betalda expansioner, jag hittar inget om att de lovat att det ENDAST ska vara kosmetiska prylar.

Citat:

D4 is coming out as a full price game built strictly for PC/console audiences. The game is huge & there will be tons of content after launch for all players. Paid content is built around optional cosmetic items & eventually full expansions. We will be sharing more info soon!

— Adam Fletcher 💙 (@PezRadar) June 12, 2022

1
Skriv svar