Här är alla trailers från Xbox + Bethesdas show

Robot
Här är alla trailers från Xbox + Bethesdas show

Starfield, Diablo IV, Ark 2, Forza Motorsport, Minecraft Legends med mera.

#bethesda, #microsoft, #xbox


Medlem

Kanon, tack för samlingen av alla trailers i VOD.

Medlem

Riktigt bra show! Diablo 4 och Starfield var klart över förväntan. Mycket gott på gång.


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

Det enda jag såg som hade fokus på handling och karaktärsutveckling var A Plague Tale. Första spelet var okej men nådde inte enda fram

Medlem

Starfield och även Diablo var nog ganska väntat. Vad jag inte väntade mig var Persona 5 Royal till PC. Vilket är goda nyheter för alla. För alla bör uppleva Persona. Även de två äldre spelen som utlovades. P3 samt P4 Golden.

Även om P3P är mycket sämre än P3Fez eftersom mellan sekvenserna är i visual novel format istället för i spel motorn som i P3FEZ samt hur det fungerar i övriga persona spel. Då det är baserat på den portabla versionen av P3. Så man bör inte börja med P3P.

Medlem

Starfield är sådär jobbigt blankt, precis som Skyrim lider av till stor del. Spelar liksom ingen roll vilken yta eller föremål som visas, det blänker onaturligt mycket.

Medlem

Forza Motorsport
Diablo IV

Var topp och de som jag ser fram emot mest.

Redfall
High on Life
Cocoon
Wo Long

Var de som förövrigt verkade intressanta.

Medlem

Mycket trevliga spel, flera som kommer att spelas 😎


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Är ingen flygfantast, tvärtom är t om lite rädd för att flyga. Men satan i helvete vad snyggt Flight Sim är. Helt otroligt, jag längtar till den dagen då "vanliga" spel ser ut så.

Starfield ser intressant ut helt klart. Men för mig är Forza Motorsport den stora höjdpunkten.

Medlem

Bra coola spel. Kan bara älska gamepass mer och mer. Vilken jävla pang generation xbox kommer ha.

Medlem

Vad ska man säga. Det är bäst med Gameplay. Tack Xbox och Bethesda. Där ska skåpet stå.

Medlem

Satan vad värdet av Game Pass fortsätter att öka. Mycket bra show och långt över vad jag förväntade mig!

Medlem

Tack för det här! Det känns helt galet att de fortfarande inte kan streama showerna i full kvalitet direkt istället för bara 1080p. Varje gång jag kollar på en gameshow så sitter jag och tycker alla spel ser dassiga ut, stör mig på komprimeringsartefakter osv. Man måste liksom se om alla trailers osv dagen efter ändå för att se hur det faktiskt såg ut. Microsoft har ju liksom Azure, de borde kunna snurra upp så pass många speglar att de klarar av att streama i full kvalitet direkt.

Medlem

High on Life blev jag väldigt intresserad av


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Är personligen ganska besviken på Xbox-showen överlag, tyvärr. Den var inte dålig, men inte heller fantastisk.

Visst, en del spel såg väldigt intressanta ut och en del kommer säkert vara bra, samt Game Pass är Game Pass, bättre bang for the buck går knappast få som en gamer.

Men hade hoppats att detta var showen där dom skulle visa en del av sina matiga AAA-spel man pratat om, inte alla, men något mer utöver Starfield/Redfall. Jag tänkte i dom flesta fallen "sure, ser nice ut, kommer kanske spela det" men inget jag verkligen tänkte "wow, det här ser fantastiskt ut". Jag skulle åtminstone velat haft ett av dessa "wow"-moment under showen, ett ramla ur stolen-moment, men så blev inte.

Kanske bara är bitter, men det är tyvärr så jag känner.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Extremt exalterad inför Pentiment och Benedict Fox ser också väldigt lovande ut. Håller tummarna för Scorn, lyckas dom fånga estetiken räcker det med att det är bättre än Dark Seed spelen för att jag ska bli nöjd.

1
Skriv svar