Stalker 2 ser ut att ha skjutits upp till 2023

Robot
Stalker 2 ser ut att ha skjutits upp till 2023

Men bör släppas under den första halvan av året.

#Gsc-game-world, #Stalker-2


Medlem

Det var ju väntat, men väldigt tråkigt ändå. Ser ut att bli ett riktigt stämningsfullt single player FPS.

Medlem

Hoppas dom tar sin tid Stalker var en bugg fest när det släpptes.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

full förståelse, tråkigt med krig


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Om någon förväntade sig att de skulle kunna komma ut 2022 behöver denne person en ordentlig reality check.

Medlem

rätt så väntat men den som väntar för länge..

Medlem

Med lite tur blir det lika stämningsfullt som Metro 2033.

Medlem

Jävligt surt då det ser våldsamt bra ut. Väntade mig detta men hoppades på det roligaste.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar