Tävling! Vilken spelkaraktär har det häftigaste skägget?

Jag röstar Lo Wang.
Med motiveringen: En sådan tuff herre måste väll ändå raka sig med sitt egna svärd? En av dom 3 delarna som ingår i hans ”Nobitsure Kage” måste ju vara en Panasonics LV900. Hur annars får han så fin och len hy?

KoP
Medlem

Någon nämde geologerna i Settlers II, så då får jag välja geologerna i första Settlers spelet (det enda Settlers spelet jag har spelat).

Förövrigt brukade jag och polaren kalla geologerna för just "Skäggknackers" (logiskt då dom har skägg och knackar på berget med en hammare) då vi lirade i splitscreen.

Medlem

Kanske inte skägg direkt, men den mest ikoniska ansiktsbehåringen som sträcker sig långt över gränserna mellan folk insatta och folk oinsatta i spel. En gränsövkridande och gemenskapsbyggande mustasch helt enklet!

Medlem

Jätteenkelt.

Geralt of Rivia. Hans skägg växer medan man spelar. Hur ballt är inte det? Och vet ni vad han skulle behöva? En rakapparat.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Mäktiga skägg är 90% inställning!

Trots min samhörighet med den manliga sidan av befolkningen är jag långt ifrån välsignad med en skepparkrans av rang. Snarare är det sporadiska fläckar med behåring som numera börjat gråna och allra helst hålls kort genom daglig ansning.

Jag menar därför att även min del av befolkningen behöver representeras i denna kategori av män som gärna önskat en man av sällan skådad prakt. Vem kan då representera oss bättre än Wally B Feed som med hela sin själ bara vill vara en del av gänget med de andra mer behårade männen.

Medlem

LeChuck från Monkey Island

Medlem
Alltid störst.

Alltså Le Chuck har ju alltid varit en favorit och han har ju världens maffigaste skägg. Spelar ingen roll om han är zombie, spöke eller till och med livs levande, le Chucks skägg slår alla med hästlängder.


signatur

I have spoken..

Medlem

Dr Lights ifrån Megaman serien! Så fluffigt!!!

Medlem

När det kommer till rakning har ju Ben i Full Throttle den mest välrakade hakan av dem alla!

Medlem
Adam Jensen

Riktigt vasst skägg!

Medlem

Alla vet att Dvärg-rasen har de bästa skäggen, dom t.o.m. föds med ansiktsbehåring.

Beast från Divinity Original Sin 2 tar sin skäggprydnad på största allvar och det bör hans omgivning också göra. Han lägger inte 2 strån i kors om någon snackar skit om hans fjun.

Medlem

Finns inget som slår Kratos guda skägg!
Antigen kommer han direkt från en barberare eller så kanske han löser det själv med sin sylvassa leviathan axe.
Men vem vet han kanske har en sån där Panasonic ES-LV9U för att få det helt 100.

Medlem

"Do you fear death!?" Det är ju klart vår blötskäggade vän Davey Jones här i Sea of Thieves-utförande.

Medlem

Last of Us, Joel

Har ett faderligt skägg som utstrålar hängivenhet med en gnutta av att vara tärd

Medlem

Det fina med spel är att bara fantasin sätter gränserna. Skägg behöver inte vara en symbol för maskulinitet utan kan också vara något vackert - och varför inte vackert på både kvinnor och män? Baldurs Gate 3 visar att skägg kan spränga barriärer, bryta normer och frambringa individualitet. Skägg vet inga ramar. Skägg är skägg.

Medlem

Jag måste nominera Ezalor - Keeper of the light från Dota.

Vackert, långt och skinande! Det kan man endast få om man hänger i stallet så mycket som han gör… eller att man blir så gammal och förvirrad så att man helt enkelt glömmer att trimma till skägget lite då och då.

Medlem
WARIO!

En ansiktsbehåring som ALLA känner igen? Det är Warios! Vad skulle Wario wara utan sin episkt elaka mustach? Lite överläppshår inger pondus och styrka! Helt säker på att Wario använder en rakapparat från Panasonic!

vem vann?


signatur

New life, New hope

12
Skriv svar