Stalker 2 får ny trailer och bekräftar försening

Robot
Stalker 2 får ny trailer och bekräftar försening

Och en hjärtskärande video om invasionen av Ukraina.

#Gsc-game-world, #Stalker-2


Medlem

Hjärtskärande var absolut rätta ordet, jag har aldrig varit ett stort Stalker fan, men jag tänker förboka denna så fort det går bara för att.

Edit: Med "så fort det går" menar jag så fort jag har pengar alltså. Lite mycket utgifter just nu.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Usch gjorde ont när jag såg det där. Speciellt när en sa att han inte vet var hans föräldrar är, om dom ens lever..
Måste vara väldigt svårt att jobba med Chernobyls miljöer samtidigt som man ser sin hemstad fallera. Jag hoppas innerligt att Ryssland får grova konsekvenser för detta!

Medlem

En av soldaterna i slutet Dmytro Lasenev är personen som gjorde mycket om inte det mesta av ai koden i första stalker spelen, bl.a då A-life systemet. Verkar vara en så kompentent och smart person att det är sånt sjukt slöseri om han skulle bli dödad i ett sånt meningslöst krig..

Medlem

Detta får onekligen utvecklingsproblem hos andra studior att blekna i jämförelse.

Det är bara att hoppas att Putin på ett eller annat sätt försvinner så fort som möjligt.

Medlem

Usch är det enda ordet jag får fram. Kommer förmodligen också förhandsboka detta bara för att stödja. Spelet i sig verkar ju asgrymt också så jag hoppas det kommer till PS5 då det är den enda platformen jag kan spela på.

Hoppas innerligt att alla kan återgå till sina arbeten med hälsan i behåll efter denna fruktansvärda långdragna tragedin.

Medlem

Steam säger att det släpps december 2023.

Medlem

När han pratar om sina föräldrar i Mariupol får man en klump i halsen.

Medlem
Skrivet av zevile:

Usch gjorde ont när jag såg det där. Speciellt när en sa att han inte vet var hans föräldrar är, om dom ens lever..
Måste vara väldigt svårt att jobba med Chernobyls miljöer samtidigt som man ser sin hemstad fallera. Jag hoppas innerligt att Ryssland får grova konsekvenser för detta!

Ryska folket säger att denna special military operation är nödvändig och att alla kommer få betala för detta.

Medlem

Off topic men nej Ryssland och Putin kommer inte sluta, varken nu eller efter Ukraina fallit vilket bara är en tidsfråga nu. Dom har andra intresse områden i närområdet som kommer falla precis som Ukraina. Och våra sanktioner gör inget för att förhindra detta. Våra vapen vi skickar kommer inte hindra det. Det drar bara ut på ett redan plågsamt kostsamt och onödigt krig där miljoner människor blivit drabbade. Inte bara i Ukraina utan även i Ryssland. Familjer till stupade soldater i Ryssland som är helt ovetande om var och varför? Döda civila och militärer i ukraina. Städer som är helt utplånade. Detta är Putins kall, precis som Hitler så kommer han inte ge sig förren han fått sin vilja igenom.

Medlem

On topic. Älskade Stalker 1 om än det är primitivt. Detta ser inte mycket bättre ut. Karaktärerna ser ut som ett tidigt 2000tals spel. Kommer antagligen köpa det ändå, men tror inte det kommer vara någon speciell wow upplevelse... Ungefär som alla 3 metro spelen som inte gör nåt speciellt nytt eller bra så kommer detta vara en sämre version av metro 1.

Medlem
Skrivet av robbis:

Off topic men nej Ryssland och Putin kommer inte sluta, varken nu eller efter Ukraina fallit vilket bara är en tidsfråga nu. Dom har andra intresse områden i närområdet som kommer falla precis som Ukraina. Och våra sanktioner gör inget för att förhindra detta. Våra vapen vi skickar kommer inte hindra det. Det drar bara ut på ett redan plågsamt kostsamt och onödigt krig där miljoner människor blivit drabbade. Inte bara i Ukraina utan även i Ryssland. Familjer till stupade soldater i Ryssland som är helt ovetande om var och varför? Döda civila och militärer i ukraina. Städer som är helt utplånade. Detta är Putins kall, precis som Hitler så kommer han inte ge sig förren han fått sin vilja igenom.

Ppg av sanktioner från väst, som påbörjades redan 2014, kan bland annat Ryssland inte längre tillverka moderna stridsvagnar, eftersom tillverkningen kräver precisionsverktyg från väst. De tvingas använda gamla sketna T72 och T62 nu. Desamma gäller även komponenter, chipp mm i avancerad militär utrustning. Sedan kan Rysslands flyg- och tågnätverk riskerar att fallera i framtiden, eftersom deras flyg och tågvagnar är delvis eller helt beroende av komponenter från väst. Så det finns en hel del konsekvenser av väst sanktioner, som absolut och har gjort och gör det betydligt svårare att föra krig.

Och vapnen som väst skickat till Ukraina är och har varit helt avgörande att stoppa invasionen och slå ut ryssarna. Idag har Ryssland tack vare Ukrainas motstånd inte alls samma kapacitet eller förmåga att ta över Ukraina, än mindre att påbörja nya krig.

Dina påståenden om att vi inte kan göra skillnad och allt redan är förlorat, gör dig bara till Putins användbara idiot.

Medlem
Skrivet av robbis:

On topic. Älskade Stalker 1 om än det är primitivt. Detta ser inte mycket bättre ut. Karaktärerna ser ut som ett tidigt 2000tals spel. Kommer antagligen köpa det ändå, men tror inte det kommer vara någon speciell wow upplevelse... Ungefär som alla 3 metro spelen som inte gör nåt speciellt nytt eller bra så kommer detta vara en sämre version av metro 1.

Lägg av, det ser ju helt otroligt bra ut på alla sätt:

Sen är jag övertygad om att STALKER 2 inte blir lika litet och linjärt som Metro. Jag har alltid älskat STALKER men inte brytt mig så mycket om Metro-spelen. STALKER 2 blir åtminstone semi-open world. Stort och spännande.


signatur

Memento Mori

Medlem

Vågar nästan slå vad om att det mesta som skjutits upp till 2023 kommer skjutas upp till 2024. :'(


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Ppg av sanktioner från väst, som påbörjades redan 2014, kan bland annat Ryssland inte längre tillverka moderna stridsvagnar, eftersom tillverkningen kräver precisionsverktyg från väst. De tvingas använda gamla sketna T72 och T62 nu. Desamma gäller även komponenter, chipp mm i avancerad militär utrustning. Sedan kan Rysslands flyg- och tågnätverk riskerar att fallera i framtiden, eftersom deras flyg och tågvagnar är delvis eller helt beroende av komponenter från väst. Så det finns en hel del konsekvenser av väst sanktioner, som absolut och har gjort och gör det betydligt svårare att föra krig.

Och vapnen som väst skickat till Ukraina är och har varit helt avgörande att stoppa invasionen och slå ut ryssarna. Idag har Ryssland tack vare Ukrainas motstånd inte alls samma kapacitet eller förmåga att ta över Ukraina, än mindre att påbörja nya krig.

Dina påståenden om att vi inte kan göra skillnad och allt redan är förlorat, gör dig bara till Putins användbara idiot.

Japp. Det är jag det. Putins polare! Skrev aldrig att det inte gör det svårare för putin och hans regim, jag skrev däremot att det kommer inte göra någon skillnad för han kommer ändå inte ge sig förren Ukraina är helt jämnat med marken. Det enda som kan rädda Ukraina just nu är om andra länder lägger sig i vilket ingen vågar göra.

Medlem
Skrivet av robbis:

Japp. Det är jag det. Putins polare! Skrev aldrig att det inte gör det svårare för putin och hans regim, jag skrev däremot att det kommer inte göra någon skillnad för han kommer ändå inte ge sig förren Ukraina är helt jämnat med marken. Det enda som kan rädda Ukraina just nu är om andra länder lägger sig i vilket ingen vågar göra.

Att Ryssland tar över Ukraina eller jämnar hela landet med marken är inte ristat i sten.

Det som kan rädda Ukraina, utan att starta igång ett världskrig, är just att andra länder lägger sig i genom sanktioner och skicka vapen.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Ryska folket säger att denna special military operation är nödvändig och att alla kommer få betala för detta.

Ryska folket är värd lika mycket som hundskit under skon...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Ryska folket är värd lika mycket som hundskit under skon...

Man ska passa sig noga för att klumpa ihop en hel befolkning med dess regim.

1
Skriv svar