Grafikförbättringen i Kingdom Hearts 4 lär begränsa antalet Disney-världar

Robot
Grafikförbättringen i Kingdom Hearts 4 lär begränsa antalet Disney-världar

Smakar det så kostar det, menar Tetsuya Nomura.

#kingdom-hearts-4, #kingdom-hearts-iv


Medlem

Det låter som att de ännu inte ens har bestämt vilka världar eller karaktärer som ska vara med. Där försvann hoppet om att spelet skulle släppas inom de kommande fem åren 🤣


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Hoppas det innebär mer final fantasy världar

Skribent
Skrivet av marsson90:

Det låter som att de ännu inte ens har bestämt vilka världar eller karaktärer som ska vara med. Där försvann hoppet om att spelet skulle släppas inom de kommande fem åren 🤣

De hinner nog släppa några utfyllnads-titlar som "Kingdom Hearts Drop mega distans world 5678 tear of the saturn eye" innan.


signatur

"Writer and Fighter"

Testpilot
Skrivet av Johan Lorentzon:

De hinner nog släppa några utfyllnads-titlar som "Kingdom Hearts Drop mega distans world 5678 tear of the saturn eye" innan.

https://kingdomhearts.fandom.com/wiki/Kingdom_Hearts_Missing-... kommer nog hitta ut innan

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

De hinner nog släppa några utfyllnads-titlar som "Kingdom Hearts Drop mega distans world 5678 tear of the saturn eye" innan.

Glöm inte Kingdom Hearts Re-mix Final Dream Drop Mix Remastered-mix EX-mix Smisk 1337 Days before Yesterday, samt minst femton crossovers med Fortnite!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Skribent

Jag slutade bry mig om storyn i KH efter 1an. Får typ huvudvärk bara jag tänker på den haha. 3an spelade jag med barnen för de tyckte Disney-världarna var roliga. De såg framemot Frozen-världen och tyvärr var den ju inte så stor i spelet. Men de gillade ändå att se på hela spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Testpilot
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag slutade bry mig om storyn i KH efter 1an. Får typ huvudvärk bara jag tänker på den haha. 3an spelade jag med barnen för de tyckte Disney-världarna var roliga. De såg framemot Frozen-världen och tyvärr var den ju inte så stor i spelet. Men de gillade ändå att se på hela spelet.

Jo lite så, bara spänna fast sig och ha kul känner jag. Nu ska ju den 4e delen introducera en ny antagonist så kanske blir lättare att hänga med (famous last words).

Moderator

Jag hoppas mot alla odds att man väljer karaktärer efter hur intressanta de är denna gången och inte bara kidsens karaokefavoriter!

Testpilot
Skrivet av Wakkaah:

Jag hoppas mot alla odds att man väljer karaktärer efter hur intressanta de är denna gången och inte bara kidsens karaokefavoriter!

Sora är fortsatt hjälten i spelet det bekräftade Nomura. Sorry Osäker om han är någon stjärna på karaoke...

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Sora är fortsatt hjälten i spelet det bekräftade Nomura. Sorry Osäker om han är någon stjärna på karaoke...

Flashback till Atlantis i tvåan 😬


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Testpilot
Skrivet av marsson90:

Flashback till Atlantis i tvåan 😬

Ah hade nästan förträngt det där, tack för påminnelsen

1
Skriv svar