Enkät - Bidra till att förbättra förståelsen för FZ:s gemenskap

Robot
Enkät - Bidra till att förbättra förståelsen för FZ:s gemenskap

Hjälp oss att förstå hur du ser på FZ-forumet.

#fz


Medlem

"Tack för att du tog dig tid att svara på undersökningen. Ditt svar har skickats."

Varsågod!

Medlem

Jag måste säga att jag faktiskt spenderar väldigt lite tid i forumet, men man hamnar ju där automatiskt när man kommenterar på artiklar så är väl därför jag räknas som aktiv antar jag. Får ta och bli bättre på att titta in där.

Medlem
Skrivet av Bennii:

"Tack för att du tog dig tid att svara på undersökningen. Ditt svar har skickats."

Hur många rätt fick du?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Hur många rätt fick du?

5 av 5. Jag hoppas jag vinner!

Redaktör
Skrivet av Bennii:

5 av 5. Jag hoppas jag vinner!

"Grattis - 1 års medlemskap i forumet kommer med posten inom kort!"


signatur
Medlem

Jag nämnde mig själv som inspirerande. Jag lägger inte folks användarnamn på minnet, så vet inte vem som är vem. Ni får ursäkta. 😬


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skribent
Skrivet av Boomer:

Jag nämnde mig själv som inspirerande. Jag lägger inte folks användarnamn på minnet, så vet inte vem som är vem. Ni får ursäkta. 😬

Självkärlek uppmuntras 👍

Medlem

Har vi inte redan haft en sån här enkät, eller är det bara en känsla av déjà vu jag får?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Har vi inte redan haft en sån här enkät, eller är det bara en känsla av déjà vu jag får?

Jag tycker också att jag känner igen det alltså!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Har vi inte redan haft en sån här enkät, eller är det bara en känsla av déjà vu jag får?

Jo, vi hade en liknande ialf för några månader sedan.

Fixat!

Medlem

Done and done!

Har definitivt svarat på en liknande enkät för <1 år sedan


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Redaktör
Skrivet av PeTTs0n:

Har vi inte redan haft en sån här enkät, eller är det bara en känsla av déjà vu jag får?

Skrivet av Force:

Jag tycker också att jag känner igen det alltså!

Skrivet av greb1989:

Jo, vi hade en liknande ialf för några månader sedan.

Fixat!

Japp, vi körde en liknande i början av året (som @greb1989 korrekt påpekar). Nya tag nu!


signatur
Medlem

Jag inser att jag nog stavade medlemmar fel när jag skrev men der gör nog inget?

@Mortaigne stavade jag nog fel tex.
Han får 👍👍👍👍👍av 5 för att posta spel som kommer på gamepass varje månad.
Hade varit kul om det fanns nån lika playstation dedikerad

Förr fann det en son postade Steam releaser men han tröttna nog (myclet hålla reda på)😅


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Sådär, enkät inskickad


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag inser att jag nog stavade medlemmar fel när jag skrev men der gör nog inget?

@Mortaigne stavade jag nog fel tex.
Han får 👍👍👍👍👍av 5 för att posta spel som kommer på gamepass varje månad.
Hade varit kul om det fanns nån lika playstation dedikerad

Förr fann det en son postade Steam releaser men han tröttna nog (myclet hålla reda på)😅

Nu ska vi inte göra det här till en tävling i popularitet, men @Mortaigne var min nummer 1 också. 😀

Skribent
Skrivet av Molotov:

Jag inser att jag nog stavade medlemmar fel när jag skrev men der gör nog inget?

@Mortaigne stavade jag nog fel tex.
Han får 👍👍👍👍👍av 5 för att posta spel som kommer på gamepass varje månad.
Hade varit kul om det fanns nån lika playstation dedikerad

Förr fann det en son postade Steam releaser men han tröttna nog (myclet hålla reda på)😅

Och även fet cred till han som uppdaterar oss med alla VR-nyheter 👍

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Och även fet cred till han som uppdaterar oss med alla VR-nyheter 👍

FZ är bra och alla medlemmar som bidrar gör det ännu bättre.
Kul att kunna bidra med nått


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har Calle fyllt i denna?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ambassadör
Xbox

Inskickat!

Finns många kunniga personer här som jag lärt mig mycket av, speciellt uppskattat när det rör områden som jag inte har så stor koll på, typ VR En hel del roligt folk också, som jag gärna diskuterar spel med.


signatur

Jump in.

Medlem

Har väldigt svårt att nämna nicks på folk som ger energi och jag lär mig av i forumet, känner i princip bara igen folk på deras avatarer. Hade behövt en lista på avatarer folk har för att känna igen dom. (Har man bytt avatar de senaste 10 åren så finns man inte kvar i min minnesbank )

NuZ
Testpilot
Skrivet av Mortaigne:

Inskickat!

Finns många kunniga personer här som jag lärt mig mycket av, speciellt uppskattat när det rör områden som jag inte har så stor koll på, typ VR En hel del roligt folk också, som jag gärna diskuterar spel med.

Du är fortfarande bäst på FZ så sug åt dig nu och var lite mallig! Var inte så ödmjuk!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Ambassadör
Xbox
Skrivet av NuZ:

Du är fortfarande bäst på FZ så sug åt dig nu och var lite mallig! Var inte så ödmjuk!

Haha, nä det är jag inte på långa vägar. Hur mäter man ens det? Men det är roligt att se att det man gör uppskattas, även om det bara är en liten del av allt trevligt som communityt bidrar med.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag inser att jag nog stavade medlemmar fel när jag skrev men der gör nog inget?

@Mortaigne stavade jag nog fel tex.
Han får 👍👍👍👍👍av 5 för att posta spel som kommer på gamepass varje månad.
Hade varit kul om det fanns nån lika playstation dedikerad

Förr fann det en son postade Steam releaser men han tröttna nog (myclet hålla reda på)😅

Blev @Molotov på alla namn, vår VR-guru.

Tycker det är svårt att minnas namn men jag gillar @Molotov, jobbet i VR-tråden. Den är alltid trevlig att uggla igenom som en annan likasinnad VR intresserad.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Blev @Molotov på alla namn, vår VR-guru.

Tycker det är svårt att minnas namn men jag gillar @Molotov, jobbet i VR-tråden. Den är alltid trevlig att uggla igenom som en annan likasinnad VR intresserad.

Kul höra det uppskattas ☺️


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Moderator

Har träffat så många fina och kloka människor genom detta forumet. Här ska det fyllas i!

Medlem

Kul med undersökningar och förväntar mig vinsten på posten 😉

@molotov och @Mortaigne är 2 namn som jag direkt tänker på och som levererar mycket info och jag uppskattar enormt på detta forum.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Testpilot

Kul med undersökning men att namnge folk är hopplöst enligt mig. Jag minns aldrig namn och rent generellt är ALLA i FZ forumet mysiga och hjälpsamma.

De som beter sig illa får snabbt en åthutning och försvinner snabbt

Men rent generellt , de som startar de stora trådarna som VR eller andra tipstrådar är de som jag lär mig mest av.

1
Skriv svar