Cowabunga! TMNT Shredder's Revenge på FZ Play i kväll

Robot
Cowabunga! TMNT Shredder's Revenge på FZ Play i kväll
Moderator | Testpilot

COWABUNGA!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for late pizza


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

Ska bli kul! Såg att det har fått rejält fina omdömen, blir nog ett köp till Switch så man får spela i hängmattan.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Ska bli kul! Såg att det har fått rejält fina omdömen, blir nog ett köp till Switch så man får spela i hängmattan.

Vart sugen på en Switch ett tag nu för denna typ av spel men hur funkar skärmen utomhus?


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Tjoho, ikväll blir det livat på riktigt med allas våra favorit-turtlar! *starry eyes* Är så peppad att jag inte vet med mig själv - häng på och upplev lite retro med mig vettja!


signatur

😎"Stay awesome people"😎
https://www.twitch.tv/Mirror_Hime

Medlem

Blir årets semester-spel på switchen 👏

Medlem

Så pepp men köper man på ps4 eller switch? Ahhh…

Medlem

Laddade ner det på Xboxen, kollade på introvideon och blev direkt 7 år gammal igen. Snacka om nostalgitripp.

Fragtjuv

Har ett par banor kvar och tycker att det är ett riktigt roligt spel med en enorm nostalgisk känsla. Fantastiskt att det kom till Gamepass direkt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av majsalle:

Vart sugen på en Switch ett tag nu för denna typ av spel men hur funkar skärmen utomhus?

Bajs som med alla plattor, telefoner. Är det sol så är det kört.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Blir årets semester-spel på switchen Ång Däcket 👏

Så ja..


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av majsalle:

Vart sugen på en Switch ett tag nu för denna typ av spel men hur funkar skärmen utomhus?

En skuggig plats rekommenderas. Man ser knappt något om man sitter i solen, och konsolen blir onödigt varm.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Finns det någon speciell anledning till att ni plötsligt låst kommentarerna till "verified accounts only" på Twitch?
Kommer inte ge ut mitt nummer och verifiera kontot eftersom jag ogillar att knyta mitt konto till ett nummer...

Har varit med förut och hängt med i chatten, men den är som sagt låst nu. 🙁

Medlem
Skrivet av Bennii:

Laddade ner det på Xboxen, kollade på introvideon och blev direkt 7 år gammal igen. Snacka om nostalgitripp.

Skrivet av joelthor100:

Har ett par banor kvar och tycker att det är ett riktigt roligt spel med en enorm nostalgisk känsla. Fantastiskt att det kom till Gamepass direkt.

Har precis slutat strömma och kan bara hålla med er - jag blev genast åtta-nio år igen och lirade på för glatta livet. Den där känslan när man spöar en boss man suttit med ett tag är ju oslagbar, #jagtittarpådigTempestra, men det fgick till slut

STORT TACK till alla ni som dök upp och delade denna nostalgitripp med mig - en rekordeligt trevlig torsdagskväll detta!


signatur

😎"Stay awesome people"😎
https://www.twitch.tv/Mirror_Hime

Medlem

Kul att det kom till Gamepass, känns som ett perfekt "hyra över helgen-spel". Dubbel nostalgi.

Medlem

Spelade igår med smabon. Var inte alls lika kul som jag minns det. Har nog växt ur simpla spel idag

Men tyckte det var riktigt bra gjort och är värt sitt pris

It's not a lake, it's an ocean

This cave gives me the creeps.

Spelet är roligt! Bra flyt, skön grafik, bra kontroll.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av Karmak:

Spelade igår med smabon. Var inte alls lika kul som jag minns det. Har nog växt ur simpla spel idag

Men tyckte det var riktigt bra gjort och är värt sitt pris

Jag känner likadant om alla klassiska Beat'em'up-spel. Tidigare var de kul att spela själv men Idag blir jag grymt uttråkad efter några banor, däremot är de fortfarande kul att lira med kompisar. Då kan man sitta dricka en öl och prata lite skit medan man spelar. Koncentrationen behöver ju inte vara 110% så det blir mer som en social grej.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag känner likadant om alla klassiska Beat'em'up-spel. Tidigare var de kul att spela själv men Idag blir jag grymt uttråkad efter några banor, däremot är de fortfarande kul att lira med kompisar. Då kan man sitta dricka en öl och prata lite skit medan man spelar. Koncentrationen behöver ju inte vara 110% så det blir mer som en social grej.

Det var så tongången gick mellan mina kollegor och mig när jag visade att spelet kommit ut. "När tar vi nästa spelkväll?"
Sparar spelet till dess, vi spelade alla Turtles in Time när det begav sig så blir lite gött med en modern nostalgitripp.

1
Skriv svar