Crisis Core: Final Fantasy 7 ska få en remaster

Robot
Crisis Core: Final Fantasy 7 ska få en remaster

PSP-titeln kommer äntligen till andra format.


Medlem

Fasen vad trevligt att det kommer till PC direkt till skillnad från FF7 remaken. Gillade verkligen detta till PSP så skulle vara roligt att spela det igen.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Skribent

Det är spelet borde fått ett släpp på andra plattformar tidigare. Men bättre sent än aldrig.


signatur

"Writer and Fighter"

Tor
Medlem

Switch också alltså? Gött som småbarnsförälder förutsatt att prestandan på okej 😀

Medlem
Skrivet av Tor:

Switch också alltså? Gött som småbarnsförälder förutsatt att prestandan på okej 😀

Det lär flyta på bättre än Bloodstained iaf (fortfarande ett bra spel på switch men med mycket slowdowns) 😅

Medlem

Hoppas modulate your face är mindre störande. Annars såg de nice ut

Medlem

Sjukt nice, har sett alla cutscenes online men aldrig fått chansen att spela det själv

Medlem

Fan vad trevligt, blir helt klart att spela igenom det en gång till på PS5.

Medlem

Har försökt mig på spelet 3 gånger tidigare, för jag har hört jur det hyllats till skyarna..

Anledningen till att skaffa en psp,
Bland de bästa final fantasy spelet osv..

Men fy fan... i mina ögon, en riktig sörja bara.
Får la försöka en fjärde gång..
Upplevede det som sjuka linjärt spel med skittråkig gameplay.
Men det kanske blir bättre en bit in i spelet?

Medlem
Skrivet av PontusT:

Har försökt mig på spelet 3 gånger tidigare, för jag har hört jur det hyllats till skyarna..

Anledningen till att skaffa en psp,
Bland de bästa final fantasy spelet osv..

Men fy fan... i mina ögon, en riktig sörja bara.
Får la försöka en fjärde gång..
Upplevede det som sjuka linjärt spel med skittråkig gameplay.
Men det kanske blir bättre en bit in i spelet?

Om du inte gillar det ngn timme in så är det inte för dig. Personligen älskar jag det och har dragit igenom det två gånger. Ser fram emot nysläppet för att få uppleva det hela på stor skärm!

Medlem

Har aldrig ägt en PSP och alltså aldrig spelat detta. Kanske ska köpa det till Switch då.

1
Skriv svar