McBeta av Starcraft 2 i april

Robot
Medlem
McBeta av Starcraft 2 i april

Låter bra


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hoppas inte man behöver köpa två versioner av SCII för att spela på både PC och Mac.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hoppas inte man behöver köpa två versioner av SCII för att spela på både PC och Mac.

På den gamla goda tiden när apple körde power pc så supportade wc3 både mac os och windows. Så ja nu när även apple kör x86 så bör det ju inte vara någora problem att klara sig med en skiva.

Inaktiv

Aj då, ännu mer konkurrens om nycklarna då? Det var ju illa.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Hoppas jag kan använda min PC-nyckel även till Mac-versionen. SC2 på MacBooken är ju aldrig fel!

Medlem

Argh,, inte mindre chans att få en nyckel


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Inaktiv

Kommer ganska mycket spel till mac nu på sista tiden iaf


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Hoppas dom släpper fullversionen i april !

Medlem
Skrivet av kebbe:

Hoppas inte man behöver köpa två versioner av SCII för att spela på både PC och Mac.

kan inte tänka mig det utan som med wow så kommer du ganska troligtvis att kunna installera på macos och windows dock så tror jag inte du kommer kunna ha igång klinterna samatidigt o köra online däremot offline så borde det rulla


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Notumforce man kanske skulle kunna göra som med originalet, lana fritt med polarna som var in-house på LAN? Eller har jag glömt något? OH SH-


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar