Spela GTFO gratis hela helgen

Robot
Spela GTFO gratis hela helgen

Hela skräcköverlevaren upplåst till och med 20 juni.

#gratis, #gtfo, #steam


Medlem

gick in på steam sidan för att se vad det är för nåt och möttes lite oväntat av ett familiärt ansikte.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av quadratis:

gick in på steam sidan för att se vad det är för nåt och möttes lite oväntat av ett familiärt ansikte.

<Uppladdad bildlänk>

5 av 5 ansikte, 5 av 5 game.


signatur
Redaktör
Skrivet av quadratis:

gick in på steam sidan för att se vad det är för nåt och möttes lite oväntat av ett familiärt ansikte.

<Uppladdad bildlänk>

Det är den där speljournalisten Petter va?


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tomas Helenius:

Det är den där speljournalisten Petter va?


signatur
Redaktör
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

<Uppladdad bildlänk>

<3


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det är den där speljournalisten Petter va?

Hahaha

Ska spela nån tråkig simulator nu en stund för att hedra det där roliga skämtet

Medlem

Testade lite med ett par polare, helt OK på den korta tid vi körde. Utmanande och atmosfäriskt.

Måste dock säga att efter att ha börjat med Hunt: Showdown för ett par veckor sedan så saknar jag PvPvE elementet i GTFO. Visst, det är säkert inte tänkt som ett PvP spel i grunden, men skulle det läggas in ett PvPvE-läge skulle det nog bli intressantare för mig personligen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fezk:

Testade lite med ett par polare, helt OK på den korta tid vi körde. Utmanande och atmosfäriskt.

Måste dock säga att efter att ha börjat med Hunt: Showdown för ett par veckor sedan så saknar jag PvPvE elementet i GTFO. Visst, det är säkert inte tänkt som ett PvP spel i grunden, men skulle det läggas in ett PvPvE-läge skulle det nog bli intressantare för mig personligen.

Hunt är grymt men det skulle behövas göras väldigt stora förändringar i GTFO för att få det att funka på ett bra sätt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hunt är grymt men det skulle behövas göras väldigt stora förändringar i GTFO för att få det att funka på ett bra sätt.

Jo det kan jag tänka mig när det inte är tänkt som ett PvP-lir.

Alla spel behöver självfallet inte ha en PvP-aspekt, GTFO verkar klara sig väl utan det. Men tycker att GTFO och Hunt var ganska likt i både tempo och atmosfär, så lyckas man på något vis implementera något slags PvPvE-läge så kunde det säkert bli väldigt intressant.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar