Moonlighter och Children of Morta säljer som smör i solsken

Robot
Moonlighter och Children of Morta säljer som smör i solsken

11 bit studios går från klarhet till klarhet.

#Children-of-morta, #Moonlighter


Medlem

Tror jag fått båda gratis. Oh 2 miljoner sålda = 1,999,999 nerladdade på stadia.... Så Google har gett dem pengar för att ge bort dem. Så 2 miljoner säger inget om succes eller fail.. 99% kanske aldrig ens startat det

Geeks Gaming
Skrivet av robbis:

Så Google har gett dem pengar för att ge bort dem. Så 2 miljoner säger inget om succes eller fail.. 99% kanske aldrig ens startat det

Det korta svaret är: ja, Google har betalt studion

Sen tror jag 11bit studio är lika glada även om många inte spelat det ännu

Medlem

Children of Morta är jäkligt roligt iaf, kan rekommendera !

Skribent

Kan också rekommendera Children of Morta. Kul och köra co-op också om man gillar Diablo och ARPG.


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk
Skrivet av lajklajk:

Children of Morta är jäkligt roligt iaf, kan rekommendera !

Håller med, däremot ser jag inte vad som är så bra med det andra spelet om jag ska vara ärlig…


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Moonlighter är inte så bra som jag trodde att det skulle vara. Eller så var det för att switchen gör att vissa spel förlorar spelkänslan med sina billiga kontroller.

Medlem

Jag måste säga att jag är förvånad över att children of Morta inte sålt mer. Det är förvånansvärt bra spel

Geeks Gaming
Skrivet av Alienshade:

Moonlighter är inte så bra som jag trodde att det skulle vara. Eller så var det för att switchen gör att vissa spel förlorar spelkänslan med sina billiga kontroller.

Idén är jättekul, grafiken är supercharmig men som du säger så är där något som inte riktigt hookar mig.
Det är långt ifrån dåligt men det saknas något litet

Medlem

Jag tror jag fick moonlighter på epic 🤔
Men jag har spelat igenon det helt ok.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Det korta svaret är: ja, Google har betalt studion

Sen tror jag 11bit studio är lika glada även om många inte spelat det ännu

Jo men det var ju exakt det jag menade. Super bra för studion som får ett garanterat kapital och säker inkomst. Men det säger ju inget om spelet har gått bra eller inte.

Geeks Gaming
Skrivet av robbis:

Jo men det var ju exakt det jag menade. Super bra för studion som får ett garanterat kapital och säker inkomst. Men det säger ju inget om spelet har gått bra eller inte.

Njae, det ligger ju något i det du säger men jag tror inte så många går på rena försäljningssiffror när man ska köpa spel utan mer recensioner.

Sen är jag osäker på om spelen finns på stadia, men jag hänger med på poängen

Skribent
Skrivet av Lovan:

Jag måste säga att jag är förvånad över att children of Morta inte sålt mer. Det är förvånansvärt bra spel

Tror det går lite under radarn, men har en dedikerad spelarbas. Det har ju fått expansioner med fler familjemedlemmar och dylikt. Gillar det väldigt mycket i alla fall. Testade det på Game Pass, men sen köpte det också sen på Switch för att det lämpar sig väldigt bra att sitta och spela bärbart.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Inte spelat Moonlighter men Children of Morta är riktigt bra med go' Diablo känsla.

1
Skriv svar