Några av mina dark souls tavlor

Medlem
Några av mina dark souls tavlor

Jag målar soulsborn motiv i akryl.
Om ni vill se fler av mina tavlor så får ni gärna följa min instagram

instagram

Medlem

Mycket imponerande!


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av HylzaN 2-0:

Mycket imponerande!

Tackar 😊🙏

Medlem

Hör Majula-musiken ända hit! Snyggt jobbat!

Medlem

Men herre j*vlar vad snyggt! Grymt jobbat!

Medlem

Ah! Dig har jag sett i någon grupp på Facebook. SJUKT snygga tavlor! Skulle lätt kunna tänka mig att ha någon på väggen hemma.

Vilken talang!

Medlem

Wow! Otroligt fina

Väldigt bra!

Något jag tänkte på att göra för ett tag sedan, men tiden finns inte

Jag vet inte vilka färger du använder, men om du vill testa väldigt bra akrylfärg som har lite långsammare torktid, testa Golden Open Acrylic.

https://www.boesner.se/open-acrylics-17667

Deras Titanium White är den bästa jag någonsin använt.

En av världens bästa akrylmålare hittar du här om du vill få lite tekniktips:

www.youtube.com/c/MichaelJamesSmithArt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent

Jävlar vad snygga! Sjukt häftigt perspektiv och färgsättning på den första.

Medlem

Riktigt läckert! Jag är inget fan av soulsborn-spelen, men de där skulle jag ha kunnat hänga på väggen ändå 😀


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Ah! Dig har jag sett i någon grupp på Facebook. SJUKT snygga tavlor! Skulle lätt kunna tänka mig att ha någon på väggen hemma.

Vilken talang!

Tack så mycket. Kul att du gillar dom
Ta en titt på min etsy shop om du är intresserad.
'ArtZoomDesign".
Har ett fåtal orginal, och prints av dom flesta jag gjort tillgängligt 😊

Geeks Gaming
Skrivet av ArtZoomDesign:

Tack så mycket. Kul att du gillar dom
Ta en titt på min etsy shop om du är intresserad.
'ArtZoomDesign".
Har ett fåtal orginal, och prints av dom flesta jag gjort tillgängligt 😊

Vilket av soulsspelen skulle du säga har inspererat dig mest? Riktigt grym talang du sitter på!

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Vilket av soulsspelen skulle du säga har inspererat dig mest? Riktigt grym talang du sitter på!

Tack 🙏😊
Jag skulle säga Dark Souls III. Det är där jag målat flest motiv ifrån. Har gjort ett fåtal påhittade motiv, där jag försökt återskapa samma känsla som i DS3. Men dom flesta jag gjort senaste året har varit beställningar med önskemål om specifika områden/screenshots.
Då har jag i princip försökt måla så likt referens bilden som möjligt.
Men jo Dark Souls 3 skulle jag säga

Medlem
Frilansare

Två tips till

1. Skaffa gratiskonto på Artstation, du når ut till många fler än enbart Instagram och Facebook.

2. Måla motiv som är max A4-papper stort (finns dukpannå i den storleken), för på så sätt kan du skanna in dina motiv och få en mycket bra bild av din tavla. Att enbart fotografera blir alltid blekt och förringar tavlornas kvalité.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Två tips till

1. Skaffa gratiskonto på Artstation, du når ut till många fler än enbart Instagram och Facebook.

2. Måla motiv som är max A4-papper stort (finns dukpannå i den storleken), för på så sätt kan du skanna in dina motiv och få en mycket bra bild av din tavla. Att enbart fotografera blir alltid blekt och förringar tavlornas kvalité.

Tack för tipsen!

Jag har ett artstation konto. Men har inte varit aktiv där över huvud taget.
Kanske borde bli det då

Jo du har rätt i att det blir mycket sämre kvalitet när man fotar tavlorna. Men att endast måla på A4 format hade jag nog inte gillat. Jag funderar faktiskt på att börja måla större 😂
40x60cm är min standard storlek på canvas

Medlem

Världen behöver mer spelbaserad konst (oavsett om det är koncept art eller verk inspirerade av färdiga spel) imo, och det är kul att se att det finns folk som kan och vill göra sånt, imponerande grejer.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

den första var snygg.

Chefredaktör
1
Skriv svar