Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av Freakon:

Mums! Vad kör du för protein? Kyckling?

Jajamen i 90% av fallen, ibland blir det att man skivar ner fläskkarre eller ytterfile som alternativ 😁

Medlem

Äter bacon chips och undrar om det får räcka med 250 timmar Cyberpunk 2077 på mindre än en månad...

Medlem

Äter mazariner och pillar med CSS


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sitter på jobbet och slöspelar lite Switch - och gömmer mig för cheferna...

Medlem

Jag är fortfarande i chock efter att ha sett vad som känns som bästa filmen någonsin just nu.

Everything Everywhere All at Once

Jag förstår Jehovas vittnen nu. Alla måste se den här filmen. Jag skulle kunna tänka mig tvinga på folk detta.

Frilansare

Kollar in fallout London-trailer.

Medlem

Sitter och programmerar. Javascript. Varvar med CSS3 som imponerar. Grid och flexbox är riktigt bra.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har fru-fritt så kollar Stranger Things och ska se Kenobi

Medlem

Har spenderat dagen med Cyberpunk 2077 (5:e karaktären) och har kodat på mitt projekt. Nu är det Cocacola, Chokad och Star Trek: TNG för resten av kvällen.

Inaktiv

Göra våfflor och titta på DoTA 2

Medlem

Sitter i soffan i mitt eget hem å vet inte vart jag ska ta vägen. Tidigare idag sa jag till min flickvän/sambo/fru sen 15 år att jag vill separera. Herrejösses vad jobbigt det är.
Kan inte lämna huset samtidigt som jag inte kan vara kvar här... Inte ringa kompisar å prata heller, känns otrevligt på nå sätt.

Så får dela med er här istället, kanske knäppt av mig men på något sätt skönt att skriva av sig halvanonymt.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Sitter i soffan i mitt eget hem å vet inte vart jag ska ta vägen. Tidigare idag sa jag till min flickvän/sambo/fru sen 15 år att jag vill separera. Herrejösses vad jobbigt det är.
Kan inte lämna huset samtidigt som jag inte kan vara kvar här... Inte ringa kompisar å prata heller, känns otrevligt på nå sätt.

Så får dela med er här istället, kanske knäppt av mig men på något sätt skönt att skriva av sig halvanonymt.

Stay strong.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har just kört några missions i Bomber Crew som var roligare än vad jag trodde. Blir nog en eller två DLCs. Detta följs av att sussa några timmar...

Medlem

Blivit väckt för 90 minuter (0445) sen av min pianospelande psykopat till granne...bra start på veckan

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Blivit väckt för 90 minuter (0445) sen av min pianospelande psykopat till granne...bra start på veckan

Störningsjouren. Eller ta reda på när fanskapet sover och ge igen.

Medlem

Nyss sett över mina chiliplantor som vuxit hyffsat trots molnigt väder de senaste

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Sitter i soffan i mitt eget hem å vet inte vart jag ska ta vägen. Tidigare idag sa jag till min flickvän/sambo/fru sen 15 år att jag vill separera. Herrejösses vad jobbigt det är.
Kan inte lämna huset samtidigt som jag inte kan vara kvar här... Inte ringa kompisar å prata heller, känns otrevligt på nå sätt.

Så får dela med er här istället, kanske knäppt av mig men på något sätt skönt att skriva av sig halvanonymt.

Hur går det nu när det gått en tid?


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem

Dricker en kaffe på jobbet, snart bara 2 timmar tills man kliver av, jippi..


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem

Åker till kontoret för fjärde gången i år…


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av Distordera:

Hur går det nu när det gått en tid?

Känns som igår var första dagen sen jag sa det som det fanns en någorlunda acceptans kring läget ifrån min "motpart" (?).
En hyffsat normal vardag, utan kaos... men det är inte lätt, samtidigt som jag känner mig starkare än någonsin. Är så jävla upplyft av att jag äntligen är ärlig mot mig själv, känner mig ostoppbar.

Skulle kunna skriva tusen rader till om denna korta tid, men sammanfattar det med ultrakaos blandat med djupaste dalar och högsta toppar känslomässigt, och jag börjar hitta tillbaka till den JAG faktiskt är.

Lång väg kvar att vandra, men det är den värd.

Avstängd

Skriver en ytterligare tråd ej spelrelaterat på Fz.se men jag LOVAR att jag skall skriva recension snart om HL: Alyx!

Jobbar annars hemifrån och lirar Witch Doctor och Primal Beast i Dota2 = SJUKT KUL NÄR DET GÅR BRA!

Medlem

Har just tryckt i mig en kebab med ris och morrat klart över att koden jag körde över natten för att testa en sak blev avbruten pg av Windows update 🤦‍♂️

Medlem

Förbereder mig för kvällskiftet på fabriken med kaffe och Kreator


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Är på jobbet och sitter med en iskall energidricka och tittar runt på favoritsidan

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Känns som igår var första dagen sen jag sa det som det fanns en någorlunda acceptans kring läget ifrån min "motpart" (?).
En hyffsat normal vardag, utan kaos... men det är inte lätt, samtidigt som jag känner mig starkare än någonsin. Är så jävla upplyft av att jag äntligen är ärlig mot mig själv, känner mig ostoppbar.

Skulle kunna skriva tusen rader till om denna korta tid, men sammanfattar det med ultrakaos blandat med djupaste dalar och högsta toppar känslomässigt, och jag börjar hitta tillbaka till den JAG faktiskt är.

Lång väg kvar att vandra, men det är den värd.

Ok! Lite ljus alltså. Eller egentligen mycket ljus. Det är bra vågat i alla fall. Det är så jäkla många som sitter kvar och vantrivs år ut och år in. Man får ett liv.. skönt att höra att det känns rätt! Kämpa på.


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

Medlem
Skrivet av Distordera:

Ok! Lite ljus alltså. Eller egentligen mycket ljus. Det är bra vågat i alla fall. Det är så jäkla många som sitter kvar och vantrivs år ut och år in. Man får ett liv.. skönt att höra att det känns rätt! Kämpa på.

Tack! Verkligen 😀

Ja, så himla mäktig känsla att jag äntligen är ärlig mot mig själv!

Medlem

Har precis kommit ur duschen efter att ha sprungit milen för första gången på år och dar....Det var kännbart kan jag meddela.

Medlem

Vaknade vid 06 och pillade klart på lite kod efter att ha kört hårda tester över det senaste dygnet. Visar sig att det inte var fel på min kod utan .NET har problem med minneshanteringen. Oavsett, löst.

International
Man of Mystery

Nyvaken på Dreamhack, nu är det äntligen tillbaka !


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Sitter på norrfällvikens camping och har precis tryckt i mig en mager grönsakssoppa värmd på mitt stormkök.
Nu blir det 3 dagar med vandring i höga kusten innan jag åker vidare till en kompis i Skellefteå. Jag och mitt tält och mina hjärnspöken, satan va kul vi ska ha!


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Skriv svar