Officiell Elden Ring Guide bok/böcker (Future Press)

Medlem
Officiell Elden Ring Guide bok/böcker (Future Press)

Future Press har enligt min mening gjort bland de finaste och bästa guideböckerna, speciellt till From Software-spelen. Upptäckte idag på deras hemsida (https://www.future-press.com/news/) till min lycka att de har jobbat med en Elden Ring guide, uppdelat i två mastiga böcker. Man kan förboka dem redan nu och som jag förstår det, kommer de till hösten!

Ville bara tipsa om detta till alla Elden Ring-nördarna därute...

Testpilot

Alltid kul med böcker som expanderar lore och annat men känns inte lika intressant när jag nu är klar med spelet. För det verkar vara någon slags guidebok, uppdelat i två dessutom. Sedan har de väl en tendens att vara överprisade också.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Alltid kul med böcker som expanderar lore och annat men känns inte lika intressant när jag nu är klar med spelet. För det verkar vara någon slags guidebok, uppdelat i två dessutom. Sedan har de väl en tendens att vara överprisade också.

Jo billiga är dem inte. Men det är gott att grotta ner sig i ett helt underbart spel, säkert mycket man missat under första genomspelningen. Som jag förstod det finns det mycket lore i den andra boken också. Själv har jag förbokat dem redan.

Backloggens befriare

Är det bara jag som inte hittar hur man faktiskt bokar?

Edit: hittat nu, men inte direkt tack vare den där sidan =p


signatur

Ad hoc addendum

1
Skriv svar