Läckt Conan Exiles 3.0-trailer visar oss en magisk tidsålder

Robot
Läckt Conan Exiles 3.0-trailer visar oss en magisk tidsålder

Magi, fast travel och offerritualer vankas.

#Conan-exiles, #Funcom, #nyhetstips


Medlem

Jag vet inte hur och jag vet inte när men jag vill se en återlanseringen av Age of Conan.

Medlem

Imorgon, tisdag, klockan 17 har dom live stream på twitch.tv/funcom där dom ska presentera det nya och trailern skulle ha släppts i samband med den streamen.
Det är möjligt att det blir mer detaljer och möjlighet till frågor under live streamen, så är man intresserad kan det fortfarande vara värt att kolla.

Medlem

Har alltid diggat Funcoms världsbyggande och ambience / närvaro. Men dom har alltid stapplat lite grann när det kommer till själva implementationen.

Väldigt fett att dom äntligen implementerar magi, något som folk har önskat sig väldigt länge.

Medlem

Tycker detta såg svinballt ut faktiskt jag har bara spelat en sådär 50h kanske, men det som skaver för mig är hur B allting är. Jag spelade i EA, och har plockat upp det då och då under åren. Men varje gång blir jag besviken över hur stelt allting är. Det finns liksom inget riktigt flow i animationerna på monstren. De har to m kvar den där klassiska fula skiten man såg i spel 2008 typ, där animationen springer, men man får liksom inget fotfäste utan glider längs marken med fötterna.

Content i all ära, men jag får kämpa för att ens uppleva content när det känns 20 år gammalt teknikmässigt.

Avstängd

Hört att detta ska ha otroligt bra base building ... Vill testa pga den anledningen enbart.

Medlem

Oooooh, yesyesyes! Conan: Exiles är bland det roligaste jag kört på senaste tid. Hann inte se klart hela videon, så jag hoppas på fler zoner också, men jag längtar redan efter att få dyka ner i nyheterna!

Medlem
Skrivet av General White:

Hört att detta ska ha otroligt bra base building ... Vill testa pga den anledningen enbart.

Menar du 3.0 eller innan? Annars så skulle jag säga att Funcoms Conan har ungefär lika mycket att lära från Irongates Valheim och tvärt om. Båda har sina styrkor och svagheter, men ifall man kombinerade det bästa av båda så hade det varit fulländning! Det ska bli riktigt spännande att se vilka nyheter de kommer med där

Medlem

Battle... pass? Vet inte vad jag tycker om detta.

Medlem

Conan Exiles är utan tvekan mitt favorit online survival spel. Med det sagt så är jag lite skeptisk till battle pass och dagliga utmaningar. Det är i princip dailies i ett MMO och det är lite av en oroande utveckling. Samtidigt som jag älskar spelet så är combat fortfarande inte bra och vissa hade nog tyckt att stridandet suger. Det buggar ständigt på sätt som gör att man dör i situationer där man inte skulle dött om det inte laggade eller buggade. Det är dock tydligt att Funcom inte tänker åtgärda dessa problem (är det ens möjligt?) så därför är jag lite skeptisk till att de gör spelet till live service.

Medlem

Är taggad på 3.0 men battlepass känns inte bra.

1
Skriv svar