Knights of the Old Republic II omöjligt att slutföra på Switch, medger utvecklarna

Robot
Knights of the Old Republic II omöjligt att slutföra på Switch, medger utvecklarna

Vissa hävdar dock att det inte är HELT omöjligt.

#knights-of-the-old-republic-ii, #star-wars


Medlem

Jag hade krävt pengarna tillbaka. Som att köpa en bok så saknas sista kapitlet :l går ju inte an!!!

Medlem

faaaast... en bok utan sista sidan kan inte patchas.

Medlem

Är det här fortfarande en grej?

Medlem

Bra att jag ändå tänkt vänta på en rea med uppföjaren

Medlem
Skrivet av brewitz:

faaaast... en bok utan sista sidan kan inte patchas.

Vart är patchen?

Frilansare

Nej, nu låter vi väl liken ligga?

Medlem

Härligt att Switch-spelarna får den äkta autentiska spelupplevelsen från när Kotor 2 ursprungligen släpptes.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Trodde det var BioWare som var o utvecklade denna port

Medlem
Skrivet av zevile:

Vart är patchen?

Står i artikeln.

Medlem

18 år senare och KotOR2 är fortfarande en ospelbar röra med andra ord. Riktigt skräpspel det där, tacka vet jag ettan och The Old Republic.

Medlem
Skrivet av Thane:

Står i artikeln.

Japp, det går fortfarande inte att slutföra spelet efter +2 veckor. Om jag spelade ett story spel så hade jag tappat suget efter att behöva vänta så lång tid. Oacceptabelt enligt mig, gjordes inga speltest för produkten?

Min poäng var att släppa en ofärdig produkt oavsett om det är ett tv-spel, film, bok etc. är förkastligt.

Medlem

Så, oro att det är samma gäng bakom Kotor 1 remake?

Skribent
Skrivet av zevile:

Japp, det går fortfarande inte att slutföra spelet efter +2 veckor. Om jag spelade ett story spel så hade jag tappat suget efter att behöva vänta så lång tid. Oacceptabelt enligt mig, gjordes inga speltest för produkten?

Min poäng var att släppa en ofärdig produkt oavsett om det är ett tv-spel, film, bok etc. är förkastligt.

Nu var ju KOTOR 2 en buggig sörja redan från början och detta verkar ju vara en ren portning utan några större förändringar. Det är förstås ingen ursäkt, men jag tror inte 1000 speltests gjort så stor skillnad. Det var buggit, är buggit och kommer antagligen vara det även efter en patch. Vi pratar trots allt om KOTOR 2....


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nu var ju KOTOR 2 en buggig sörja redan från början och detta verkar ju vara en ren portning utan några större förändringar. Det är förstås ingen ursäkt, men jag tror inte 1000 speltests gjort så stor skillnad. Det var buggit, är buggit och kommer antagligen vara det även efter en patch. Vi pratar trots allt om KOTOR 2....

Så jäkla kul det var att fippla med 4 cd-skivor för att installera om spelet när man försökt fixa buggarna

Medlem
Som jag förstått var det en smått omöjlig uppgift.
Skrivet av kebbe:

18 år senare och KotOR2 är fortfarande en ospelbar röra med andra ord. Riktigt skräpspel det där, tacka vet jag ettan och The Old Republic.

Utvecklarna fick 15 månader av Lucas Arts.
Det... är inte mycket tid för ett RPG.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nu var ju KOTOR 2 en buggig sörja redan från början och detta verkar ju vara en ren portning utan några större förändringar. Det är förstås ingen ursäkt, men jag tror inte 1000 speltests gjort så stor skillnad. Det var buggit, är buggit och kommer antagligen vara det även efter en patch. Vi pratar trots allt om KOTOR 2....

Sant, men det finns fan-skapade patchar på PC som löser dessa problem, varför har man inte sneglat på dem?

Medlem
Skrivet av kebbe:

18 år senare och KotOR2 är fortfarande en ospelbar röra med andra ord. Riktigt skräpspel det där, tacka vet jag ettan och The Old Republic.

Har alltid varit lite sen på bollen men upptäckte the old republic ganska nyligen, eller tja, började spela det ganska nyligen och det är en fullgod variant på kotor serien. Tyvärr fanns det fördjävligt lite på dantooine, särskilt som rör handlingen i kotor 1. Men roligt är det och i liknande rpg stil


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem
Skrivet av kebbe:

18 år senare och KotOR2 är fortfarande en ospelbar röra med andra ord. Riktigt skräpspel det där, tacka vet jag ettan och The Old Republic.

Tycker att tvåan är minst lika bra som ettan med community-patchen!

1
Skriv svar