The Hunter: Call of the Wild-utvecklarna utannonserar Call of the Wild: The Angler

Robot
The Hunter: Call of the Wild-utvecklarna utannonserar Call of the Wild: The Angler
Medlem

Men, men, inget flugfiske?!

Medlem

"Tyvärr verkar det inte som att stöd för virtual reality står på menyn, trots att spelet känns som klippt och skuret för det."

Vill man fiska i VR så bör man prova Real VR fishing . Kanske lite bättre än från en skärm
Lite klipp från officiella Youtube


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Grymt! Har flera hundra timmar i båda hunter classic och call of The wild så detta hoppas jag blir minst lika bra.

Medlem
Skrivet av stenman:

Men, men, inget flugfiske?!

För helvetet.. är det sant? Fa-aan! Trodde detta skulle vara räddningen om vinterhalvåret när jag såg nyheten först.. men inget flugfiske gör att peppen avtar markant..

Medlem
Skrivet av Eldarion:

För helvetet.. är det sant? Fa-aan! Trodde detta skulle vara räddningen om vinterhalvåret när jag såg nyheten först.. men inget flugfiske gör att peppen avtar markant..

Det kommer som dlc. Tro mig…

Medlem

Ser nice ut, personligen tycker jag fasen fortfarande att fisket i rdr2 är riktigt mysigt. Brukar bara "roama" runt o njuta av miljöerna ibland o fiska här o där. (fortfarande inte lyckats ta alla legendary fishes) 😋


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Surahero:

Det kommer som dlc. Tro mig…

Kanske isfiske också? Vore nog lite mysigt


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jäklar vad skoj bara att hoppas på det bästa. Hunter cotw är skönt och avslappnande efter en stressig dag på jobbet fiske varianten måste bli lugnare då man slipper bli attackerad av vargar och pumor när går runt och vandrar i naturen.

Medlem

Till alla fiskeintresserade, ni har väl inte missat Pro Pilkki 2 til PC?! Går även att köra LAN mot polare!

1
Skriv svar