Kritikerna kommer "tappa det" när de hör Chris Pratt tolka Mario

Robot
Kritikerna kommer "tappa det" när de hör Chris Pratt tolka Mario

Vi antar att det är något positivt?

#super-mario


Medlem

*Insert Black Friday-video från USA.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Frilansare

Haha hade verkligen missat hela den här grejen!

Medlem

Extra, extra!! Personer som finansierat en Hollywood-film intygar: "Ni kommer älska den!"

😀

Medlem

Kan inte se hur det här slutar lyckligt

Medlem

Producenten bakom Dumma mig (som jag ändå gillar) är med och skaparen av Mario är också involverad, så förhoppningsvis så blir det inte en lätt cash grab

Avstängd
Gnällkuk

Om han inte låter väldigt likt som han gör i tv-spelen så är jag helt säker att kritikerna kommer såga honom vid fotknölarna, oavsett vad producenterna säger. Vi har ju ingen aning om vad de har som mål eller tanke, de kanske tycker att hans prestation är kanon men fans är inte nådiga.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Om han inte låter väldigt likt som han gör i tv-spelen så är jag helt säker att kritikerna kommer såga honom vid fotknölarna, oavsett vad producenterna säger. Vi har ju ingen aning om vad de har som mål eller tanke, de kanske tycker att hans prestation är kanon men fans är inte nådiga.

Det borde ju innebära att han är usel.. Vi förväntar oss perfektion, så det är bara en riktigt dålig tolkning som kan få oss att "tappa det".

Gnällkuk
Skrivet av Kalliban:

Det borde ju innebära att han är usel.. Vi förväntar oss perfektion, så det är bara en riktigt dålig tolkning som kan få oss att "tappa det".

Kan ändå tänka mig att det kan bli "över förväntan", men jag vet inte. Känns svårt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Chris Pratt är en skådis som inte är speciellt mångsidig. Han är sig själv för det mesta. Ibland passar det bra, men oftast inte. Gärna färre filmer med han i huvudrollen.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Om han inte låter väldigt likt som han gör i tv-spelen så är jag helt säker att kritikerna kommer såga honom vid fotknölarna, oavsett vad producenterna säger. Vi har ju ingen aning om vad de har som mål eller tanke, de kanske tycker att hans prestation är kanon men fans är inte nådiga.

Om det finns en stor risk att dom blir sågade om Chris Pratt inte har den perfekta rösten och om producenterna också är medvetna om det så är det ju inte helt otroligt att Chris Pratt har fått huvudrollen för att helt enkelt locka fler tittare. Han är ju i för sig en stor skådespelare, så lär ju inte ha varit billigt att anställa honom!

Skrivet av Fulci:

Chris Pratt är en skådis som inte är speciellt mångsidig. Han är sig själv för det mesta. Ibland passar det bra, men oftast inte. Gärna färre filmer med han i huvudrollen.

Håller med, men Jack Black är ju än värre.

Medlem

Jag tror att det här kan bli hur bra som helst....

Medlem
Skrivet av Fulci:

Chris Pratt är en skådis som inte är speciellt mångsidig. Han är sig själv för det mesta. Ibland passar det bra, men oftast inte. Gärna färre filmer med han i huvudrollen.

Han är som en lågbudgetversion av Ryan Reynolds, som i sin tur själv inte har den största räckvidden, men åtminstone besitter en charmfull närvaro.

Medlem

Det är ju inte mycket till karaktär att jobba med... Svinbred italienare-stereotyp

Känns som det kan bli cringe/inte så PK... "LASAGNAA TORTELLINI OLIVO-OLJAA!" <--- Hela karaktären Mario :P...


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar