Flera av stora drakarna skippar även Gamescom-mässan i år

Robot
Flera av stora drakarna skippar även Gamescom-mässan i år

Playstation stannar hemma.


Medlem

Jädra trist alltså. Jag har personligen haft betydligt mindre roligt i starten denna sommarne på grund av avsaknaden av E3. Gamescom är också en jag verkoligen tycker om att kolla igenom. Hoppas nästan att Microsoft, Sony och Nintendo går bankrutt bara på grund av detta. För skojs skull utan konsekvenser. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skribent

Jag fattar beslutet. Det är mycket bättre PR-mässigt med egna shower där spelen slipper slåss om uppmärksamheten med konkurrenterna just den veckan. Det ger ökad chans för spridning av all content som presenteras.

En logisk, men ack så tråkig utveckling.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

ja dom kan köra sina egna mässor istället.. trist utveckling men så är det.

Medlem

Om PlayStation kör egen så får den vara bättre än den lilla som var nu i Juni.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Jodå. Microsoft/Xbox är där. Dem pratar om det på Xbox Podcast. Larry Hryb och gänget kommer vara där.

Medlem

Verkligen stendöd konsolgeneration. Ingenting intressant på gång, ingenting som det byggs upp hype över, inget större intresse från Microsoft, Nintendo eller Sony att visa upp att de ens bryr sig konsolerna eller kunderna som köpt dem. Riktigt trist.

1
Skriv svar