Snabbkollen - Spelar du på midsommar?

Robot
Snabbkollen - Spelar du på midsommar?

Det finns väl alltid tid att smyga undan?

#midsommar, #snabbkollen, #spelhelg


Medlem

Nubbe och sill är prioriterat!

Inaktiv

Jag lär nog fortsätta på RDR2 på kvällen då jag inte ska dricka.

Medlem

Får bli att spela klart Baldurs gate . Aldrig spelat det innan . Gillar det starkt .🙂

Medlem

Kommer inte vara hemma men kanske blir lite spelande på telefonen.

Medlem

Pool häng med kids och släkt, öl & nubbe på schemat


signatur

Spela spel är kul ibland.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ska käka lunch hos föräldrarna, sen blir det några timmars "ledighet" innan det vankas nubbe och sill på allvar. Tveksamt om det spelas något dock med tanke på att det sägs bli 30 graders värme här. Luktar bad!

Medlem

De promillehalter jag kommer uppnå är inte förenliga med en så seriös aktivitet som spel


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

jomen kanske blir lite spelande innan hummern och midsommarmiddagen


signatur

//monster

Medlem

Avbokat raid i TBC classic, men blir det tid över kan det bli lite spelat.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Behöver inte smyga undan, när man bara ska vara hemma. Så jodå, blir definitivt att spela på midsommar!

Medlem

Kommer inte vara hemma så inget spelande för mig denna midsommar.

Medlem

Nej, det kommer vara fullt ös.

Medlem

Tveksamt, kanske möjligen på kvällen när alla andra har däckat.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kommer antagligen starta något spel på mobilen emellanåt.

Medlem

Ser inte när jag ska hinna det. Silllunch, lekar, poolbad, öl i solen, grilla middag, umgås med gäster. Spelen får bli dagen efter när jag inte lär orka så mycket annat.

Medlem

Japp, blir min första nyktra midsommar sedan tonåren haha. Ska upp tidigt och ta mig till Arlanda på lördag morgon, jag vägrar stå på Arlanda och sitta på ett flyg när jag är bakfull, det händer inte. Jag firar midsommar på Arlanda på lördag förmiddag istället med några öl innan flyget.

Medlem

Många säger at sill och nubbe är prio nr1....men var tusan är "sjunga snapsvisor" i dessa påståenden...?? BUU! Sjunga ska man göra också! Man kan inte ta nubben utan sång, den saken är biff!

Gnällkuk

Midsommarafton, nej men under helgen lär det nog bli en del!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

Det blir en solig (förhoppningsvis) helg ute på landstället i Skärgården, inte fan sitter jag med laptop vid poolen eller på bryggan✋🏻

Medlem

Jamen blir kanske lite spelande på morgonen innan det kommer folk och man ska vara social, laga mat och bada i poolen. Åren med riktigt blöta midsomrar är förbi för mig också, så det är inte omöjligt att jag sitter en stund innan läggdags, men det får tiden avgöra.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jobbar 12 timmar med start kl 19 på midsommarafton, så det blir inget med det….om jag inte spelar på jobbet, vilket visserligen inte är en omöjlighet. Isåfall blir det Rimworld!

Medlem

Blir väl diverse Nintendospel som Mario Party och Switch Sports. Om det blir någon ensamtid så fortsätter jag med Souldiers.

Medlem

Ska vara på en camping i Myggenäs, så blir sol, Switch och kanske bad om jag kommer i badbyxorna.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Jag vet ärligt talat inte när jag kommer att spela nästa gång. Åkte iväg på jobb i förrgår, kommer hem torsdag tidig kväll och då åker vi direkt ut till där vi ska fira midsommar. Sen börjar semestern. Så eskapism, strategi, action kommer att upplevas genom Kindlen de närmsta veckorna. Bara textäventyr kan man väl säga.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Imorgon bär det av till stugan på en mysig liten holme utan vägförbindelse eller rinnande vatten, men solpaneler finns så man åtminstone får Switchen laddad. Vi får se om jag alls hinner spela Turtles eller om väderprognosen stämmer och man bara ligger i vattnet och skvalpar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Dricker ej (tja, har inget emot att bli tipsy men blir inte full) och festar inte längre så det blir att spela. Småfirar det med god mat med familjen men reser ingenvart.

Medlem

Jag ska jobba dagen efter så det blir lugnt. Ska gå en runda golf på dagen och då kanske det slinker ner en öl och sedan lite öl och nubbe på kvällen men mer än så blir det icke. Spel? Kanske blir att vi kör lite co-op på nya Turtles men inget utöver det.

Medlem

Har faktiskt helt slutat att fira alla högtider. Förutom när spel mm ska visas upp. Min "julafton" var under tiden Horizon forbidden west och Elden ring kom. Ska också försöka gå på comicon i år men kommer säkert att missa det. Jag brukar tex önskar folk god jul och midsommar för att vara trevlig. Men är varken kristen eller hedning så jag har ingen "synbar" anledning till att fira något.

Medlem

Får jag möjligheten så


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar