Alien Isolation-studion gör nytt sci-fi-FPS

Robot
Alien Isolation-studion gör nytt sci-fi-FPS

Inte en uppföljare, men istället ett helt nytt spel.

#alien-isolation, #scifi-fps


Medlem

Hoppas på nåt nytt inom Alien.

Medlem

Jag hade hellre sett ett Avp3. Med Monolith som utvecklare. Samt att det är PC-exklusivt, så det har en chans att för en gång skull bli ett riktigt bra alienspel igen.

Medlem

Så det är baserat på något material som inte officiellt släppts ännu?

Medlem

Jag hoppas alltid på att det är ett nytt ip och nya ideer. Och det verkar det ju presis som att det är. Kul att för en gång skull dom gör den lilla skaran som man tillhör nöjda. 😊

Medlem

Jag hoppas på exakt samma spel som Alien: Isolation men att dom byter ut denna hemska Alien mot något som jag kan hantera så att jag får spela spelet!
Tror nog att jag såg dessa filmer vid för ung ålder, det har satt sina spår.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Frilansare
Skrivet av noreason:

Så det är baserat på något material som inte officiellt släppts ännu?

Helt nytt IP är det tydligen.

Medlem

Alien hade inte varit fel det men kanske inte går ihop med det faktumet att den ska vara svår att ta ihjäl.

Å andra sidan har ju Terminator frångått den principen så jag vet inte..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Vid eftertanke är det bra att de går vidare istället för att harva i något som så många andra gjort.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Vid eftertanke är det bra att de går vidare istället för att harva i något som så många andra gjort.

Exakt. Att göra uppföljare efter uppföljare är som att försöka vara rolig genom att dra samma alla barnen skämt om och om igen..

Bra ! Isolation va något fruktansvärt tråkigt. På tok för fattigt innehåll för att vara så långt också.

Medlem

Heter tydligen Hyena och är något multiplayer team tjofräs.
Jaja, då kan man skippa denna och gå vidare.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar