DALL·E - Hur konstig konst kan ni hitta på?

Medlem
Inaktiv

Det är sjukt häftigt hur förhållandevis bra det ändå funkar även om man i 99,9% av fallen rätt tydligt kan se att det är AI genererat men tänk om några år när denna teknik blir ännu bättre så det blir svårare och svårare att se om det är äkta eller inte.

With great power comes great responsibilities - Spider-Man

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Arkivarier i Nederländerna har hittat Vincent van Goghs sista tavlor:

Medlem
Medlem

Haha, jag sökte: "Golden retrievers playing videogames."

Så här glad ser jag ut när jag får spela.

Medlem
Medlem
Medlem

Boris Johnson high on crack

Medlem
Skrivet av Sarkofag:

Boris Johnson high on crack
<Uppladdad bildlänk>

Ser han inte ut precis som vanligt? 😅
(Inget ont om Boris i övrigt, men han ser alltid galen ut 😁)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Geeks Gaming

EBT ser förvånad ut

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Same same, but different.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Deepfakes on demand är väl bara några månader borta...

Medlem

The more they deny it...

Medlem

Alright!

P.S. Dall-E heter numera CrAIyon -> https://www.craiyon.com/

Medlem
Skrivet av Nomman:

Ser han inte ut precis som vanligt? 😅
(Inget ont om Boris i övrigt, men han ser alltid galen ut 😁)

Var väldigt nära på att skriva ungefär det 😂

Medlem
Medlem

Kanske säger en del om mina fantasier men anyway... 😄

Medlem
Gnällkuk

Task failed successfully.
Vill ha.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers

Yes. Best.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

<Uppladdad bildlänk>Yes. Best.

Skyrim, Tombraider, Mario och GTA?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

"Basröst Maximal=UUUNNNDEEER THE SEEEEAAAA"

Skribent

Vilken redaktion har egentligen bästa och snyggaste kontoret? DALL-E har inside-info och levererar bilder. Personligen tycker jag FZs kontor ser bättre ut än Sweclockers.

Sweclockers

FZ

Inaktiv

hmmm

Medlem

Manowar plays with children

Medlem

Göran Persson is the pig in Porco Rosso

Medlem

Neo - av Pablo Picasso.

Medlem

Har för övrigt lärt mig att styra AI'n ganska bra, har behövt en bild på ett visst tema som jag trott att jag behövt betala för, men nu visar det sig att om jag kunde beskriva vad jag behövde ganska bra så kunde Dall-e producera en ganska nära resultat (Efter bara 5 gånger) som jag kunde retuschera själv och få det jag ville ha. Tackar!

Exempel:
En man i en hatt
En man i en hatt vid ett hus
En man i en hett vid ett hus i svartvit
En man i en hatt vid ett hus i svartvit siluett

Skriv svar