Tokambitiösa Fallout London visar upp sig i ny trailer

Robot
Tokambitiösa Fallout London visar upp sig i ny trailer

Verkar som om vi faktiskt får ett skarpt släpp, men inte i år.

#2023, #fallout-london


Medlem

Det känns konstigt att vara mer exalterad över detta än Fallout 5.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Det känns konstigt att vara mer exalterad över detta än Fallout 5.

Nog för att Fallout 5 e typ minst 5år bort.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Nog för att Fallout 5 e typ minst 5år bort.

Jo, men jag tyckte verkligen att Fallout 4 hade kanske 10% av spelglädjen i Fallout: New Vegas så jag har inget förtroende för nästa officiella del. Jag skulle vara jävligt glad om jag hade fel. :3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Om det stämmer att det är DLC-storlek de siktar på, så är det ju faktiskt inte lika "tokambitiöst" som alla de misslyckade modprojekt som aldrig kommer ut. Det här projektet är i så fall realistiskt.

Atmosfären är i alla fall fantastisk.


signatur

Memento Mori

Frilansare
Skrivet av Slimebeast:

Om det stämmer att det är DLC-storlek de siktar på, så är det ju faktiskt inte lika "tokambitiöst" som alla de misslyckade modprojekt som aldrig kommer ut. Det här projektet är i så fall realistiskt.

Atmosfären är i alla fall fantastisk.

Tokambitiöst i positiv bemärkelse då

KoP
Medlem
Skrivet av Proximately:

Det känns konstigt att vara mer exalterad över detta än Fallout 5.

Ja annars vore det konstigt. Det är nog ganska svårt att bli exalterad över ett spel som inte ens existerar och som vi har 0% information om. 😂

Medlem
Skrivet av KoP:

Ja annars vore det konstigt. Det är nog ganska svårt att bli exalterad över ett spel som inte ens existerar och som vi har 0% information om. 😂

Nä, det hade väl varit fullt naturligt om man haft förtroende om de hanterat spelserien väl sedan tidigare. Men redan med Fallout 3 så missade de mycket av den mörka humorn och de finurliga dialogerna, i Fallout 4 gick det ännu mer utför med författandet plus att de lade till bashanteringen. Det är verkligen inte konstigt någonstans att ha förutfattade meningar.

Återigen, har man fel har man fel men jag hade ju varit fett mycket mer hajp på Fallout 5 än denna modden om de hanterat spelseriens arv väl hittills.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Mind the map! , ser ju ändå rätt stort ut.
Atmosfären såg fin ut med.


signatur

Banksy

Medlem

Dag ett om det hade utspelat sig i Sheffield.

Det här? Näe.

Medlem

Svårt att inte vara lite bitter när det kommer till moddar, eftersom typ en promille blir klara, men det låter onekligen lovande.

Redaktör
Skrivet av filbunke:

Dag ett om det hade utspelat sig i Sheffield.

Det här? Näe.

Alltså, jag gillar fiktiva dystopier. Men den filmen är ju bara totalt jävla mörker så svårt att hitta entusiasm för nåt byggt på den.


signatur
Medlem

Bara att hoppas Bethesda håller sina fingrar borta och tillåter att det här blir av.

Bethesda har ju en tradition att tillåta moddar, t.o.m. uppmuntra det, så försiktigt hoppfull.
Skulle de som bygger denna modden försöka tjäna pengar på den däremot...

Geeks Gaming
Skrivet av Wolfkin:

Bara att hoppas Bethesda håller sina fingrar borta och tillåter att det här blir av.

Bethesda har ju en tradition att tillåta moddar, t.o.m. uppmuntra det, så försiktigt hoppfull.
Skulle de som bygger denna modden försöka tjäna pengar på den däremot...

Blir nog svårt då där är några Devs involverade plus den som typ skrivit alla quests blev anställd av Bethesda.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Blir nog svårt då där är några Devs involverade plus den som typ skrivit alla quests blev anställd av Bethesda.

Ah mer än jag visste, bådar ju gott. Tack för infon. 😀

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Alltså, jag gillar fiktiva dystopier. Men den filmen är ju bara totalt jävla mörker så svårt att hitta entusiasm för nåt byggt på den.

Såg den precis. Mörker är det rätta ordet. Jävligt obehaglig att kika på i tider som dessa.

Medlem

Verkar det verkligen som att vi får se ett skarpt släpp?

Alla jävla tokambitiösa Bethesda-baserade moddar, alltså...

Tycker inte det borde räcka med att kunna sno ihop några nya modeller och klippa ihop en trailer för att man ska nå nyhets-rundorna.

Tror inte det kommer släppas nått 2023...
Om det gör det tror jag det kommer vara rejält kackit.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Är sugen på att svarva ihop några modeller, modda lite andra modeller, skruva på lite rattar och klippa ihop en trailer på typ 2 dagar.. För att visa hur lätt det är att få det att se ut som om man har något, när man inte har något.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ambitiösa moddar mejkar inte ens nån säns längre...

Om du har kompetens att göra en ambitiös och välgjord mod så har du kompetens att släppa ett eget spel som funkar ungefär likadant.. I dagens verktygsklimat.

Tiden är över då det kunde komma sjukt fräna och unika välgjorda moddar... Nu när samma tidsinvestering och kompetenskrav låter en släppa helt egna spel.

Det hade man gjort om man faktiskt visste hur man gjorde speciellt mycket mer än att peta in modeller och så i Bethesdas moddingverktyg.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Siggesvenskas:

Såg den precis. Mörker är det rätta ordet. Jävligt obehaglig att kika på i tider som dessa.

Var ser man den? Hittar den inte på någon av mina streamingtjänster.

Medlem
Skrivet av Siggesvenskas:

Såg den precis. Mörker är det rätta ordet. Jävligt obehaglig att kika på i tider som dessa.

Är ni sugna på att fortsätta på samma tema så kan jag rekommendera When the Wind Blows. Fullkomligt nattsvart.

Skrivet av powerbuoy:

Var ser man den? Hittar den inte på någon av mina streamingtjänster.

Vet inte hur stora krav du har på bildkvalitet men den finns att se gratis här:

https://archive.org/details/threads_201712

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Var ser man den? Hittar den inte på någon av mina streamingtjänster.

hdfilmer.net kikade jag på. En hederlig fulstream helt enkelt.

1
Skriv svar