Codemasters: PSP är slöseri med utrymme

Robot
Medlem
Codemasters: PSP är slöseri med utrymme

OT-fråga! Var har kommentarlänken tagit vägen som brukar finnas högst upp på en nyhetssida?

Sen så kan jag nog hålla med honom. Jag har aldrig förstått varför jag skulle köpa ett PSP?

Medlem

På tal om slöseri med utrymme så tog skräpet Grid, Dirt, Dirt 2 och Codemasters onödiga användning av viruset StarForce upp en jävla massa utrymme på min dator.

Skrivet av Jozo:

OT-fråga! Var har kommentarlänken tagit vägen som brukar finnas högst upp på en nyhetssida?

Sen så kan jag nog hålla med honom. Jag har aldrig förstått varför jag skulle köpa ett PSP?

Du är inte ensam om att sakna kommentarlänken! Jag har varit på tech-gänget angående det hela, förhoppningsvis återvänder den igen.

Den har försvunnit eftersom vi ändrat om en massa i admin-systemet för hur vi skriver och lägger upp nyheter.

Medlem

Tack för svaret, hoppas att de fixar till det så snart som möjligt.

Skrivet av Jozo:

Tack för svaret, hoppas att de fixar till det så snart som möjligt.

Om det är något som du verkligen stör dig på så rekommenderar jag att göra en tråd om det hela i synpunkter & förslag-delen på forumet.

Medlem

PSP är grymt bra att ha för de som är av en äldre målgrupp och vill spela on the go eller bara lyssna på musik eller se på film. Klart intressantare spelutbud än DS.

Men i PSP2 vill jag ha en till analog spak och en MYCKET bättre webbläsare! samt inbyggd kamera, rörelsekänslig, touchscreen och 3d stöd. Då är jag nöjd!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

F/\CK CODEMASTERS (fast jag elskar nora av deras spel t.ex GRID som är BÄSTA SPELET !!! Det är liksom BF BC2 !!! :DDDDDDDDDD)
oj sry , jag ville säga att bara "Jgames RLZ on PSP" och kanske flera till...
p.s. det ända som ångrar mig är ingen stöd för FLASH därför man kan inte surfa ordentligt

De kanske kan ställa upp med en alldeles egen liten produkt istället?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tänkte sälja min PSP 2000 men den är så bra som webbradio och lyssna på nedladdade nyheter. Jag har inte hittat någon bättre och har då ändå N5800 och SE P1i. På PSP hör man dialogen bättre helt enkelt (Musik låter dock som på alla andra pytteapparater).


signatur

Det var detta...

Medlem

Bara att inse att iPhone/iPod Touch är nästa stor spelplatform för mobilt spelande.

Medlem

PSP är väl en av Sonys små misstag. När jag själv hade en så spelade jag bara NES/SNES-spel på den... kändes ju mindre vettigt.

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Jag har aldrig förstått varför jag skulle köpa ett PSP?

God of War: Chains of Olympu är en anledning och den räcker och blir över.

Sen kan man spela FF7 och 8 och diverse kult klassiker som Fade to black, ja jag vet att dom inte är plattforms exklusiva dom flesta funkar på PS3 också men PS3 finns ingen anledning inte sälja efter man spelat dom 3 bra spel som finns på den, jag har sålt 5 olika moderna konsoller men min PSP säljer jag aldrig.

Och den här tattarn i artikeln tar fan för mycket utrymme och hans bolag med som inte lyckats göra ett bra spel sen Colin McRae Rally 1 till PS.

Medlem
Skrivet av Kour:

Bara att inse att iPhone/iPod Touch är nästa stor spelplatform för mobilt spelande.

baserat på vad?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar