EA ryktas ha ett nytt Marvel-spel på gång

Robot
EA ryktas ha ett nytt Marvel-spel på gång

Vem eller vilka borde det handla om?

#Electronic-arts, #Marvel


Medlem

Jag skulle inte tacka nej till ett riktigt rått barnförbjudet single player-äventyr med Wolverine i huvudrollen.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag skulle inte tacka nej till ett riktigt rått barnförbjudet single player-äventyr med Wolverine i huvudrollen.

Men du känner väl till att ett wolverine-spel är på gång? Oklart hur rått och barnförbjudet det blir, dock. Men teasern är lite mysig (om än intetsägande, på teasers vis).

https://www.youtube.com/watch?v=5iTjgmp3SnA

Medlem

Anthem är i princip ett ironman spel redan. Så skulle gissa att det är det som är på gång.

Medlem

Venom


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Dr strange eller deadpool skulle vara kul

Medlem

Förmodligen inget med EA som utvecklare, annars hade Doctor Strange, Cable eller Mystique kunnat vara intressant.

Marvel Zombies kanske skulle varit kul med.

Medlem
Skrivet av Chef-la-def:

Anthem är i princip ett ironman spel redan. Så skulle gissa att det är det som är på gång.

haha smart!

tror faktiskt att ett ironman spel skulle kunna göras riktigt bra, gör en spinoff där någon ny får dräkten för att det är behov av den pga någon katastrof, sen ha massa röstmeddelanden och skit med robert downey jr som guidear en till att bli nästa ironman

Medlem

Black panther för att hylla skådespelaren hade varit grymt

Medlem

Loki serien skulle kunna funka i ett lite annorlunda superhjältespel, allt annat känns väl redan gjort?

Lite som Alice Madness Returns.


signatur

IDKFA

Medlem

Tänker inte förespråka och säga att EA är en favorit med hur de hanterat vissa spelserier det senaste.
Dock har både Star Wars: Jedi fallen order och Apex gått rätt bra det senaste.

Om en bra studio får göra spelet, samt att det är ett open world SP spel, så tror jag faktiskt att det kan bli rätt bra i slutändan.

Håller tummarna för detta.


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Medlem
Skrivet av Chef-la-def:

Anthem är i princip ett ironman spel redan. Så skulle gissa att det är det som är på gång.

Det vara så att licensen för att göra Iron Man-spel ligger kvar hos Sony som släppte ett VR-spel för några år sedan.

Medlem

It’s morbin’ time!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag hoppas på nån nygammal hjälte som inte är med i nuvarande mcu (än). Darkhawk gillade jag exempelvis när jag var en grabb och han skulle nog funka bra i ett spel.

1
Skriv svar