FZ Play - Vi spelar Sonic Origins

Robot
FZ Play - Vi spelar Sonic Origins
Medlem

Spelet passar vädret just nu 🥵


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator
Skrivet av Soulless:

Spelet passar vädret just nu 🥵

Full immersion! haha.

Medlem

Har precis fått hem min surfplatta från reparation. Så kan nog hoppa in en stund och titta på. 🙂


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Moderator

Tydligen har det släppts en ny patch med ett fel i som gör att spelet inte ens går att starta. Jag har precis suttit i en timme och provat massor av fixes men inget hjälper. Det blir stream ikväll, men räkna med ett annat spel!

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Tydligen har det släppts en ny patch med ett fel i som gör att spelet inte ens går att starta. Jag har precis suttit i en timme och provat massor av fixes men inget hjälper. Det blir stream ikväll, men räkna med ett annat spel!

Fan, det är ju öken.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Tydligen har det släppts en ny patch med ett fel i som gör att spelet inte ens går att starta. Jag har precis suttit i en timme och provat massor av fixes men inget hjälper. Det blir stream ikväll, men räkna med ett annat spel!

Testade alldeles nyss, var en liten patch ute som laddades ned först. Startade sen spelet utan problem, kan de hunnit få ut en fix?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator
Skrivet av Soulless:

Testade alldeles nyss, var en liten patch ute som laddades ned först. Startade sen spelet utan problem, kan de hunnit få ut en fix?

Funkar fortfarande inte för mig. Ser ut som att många andra har samma problem tyvärr. Det fungerar för vissa, men inte för alla. Ska försöka in i det sista att lösa detta. Men förberder en nödlösning: Sonic Origins, ifall jag inte får det att funka.

Medlem
Skrivet av conthox:

Fan, det är ju öken.

Sand, sand, sand, sand.
Grus och stoft, vilket jävla land.

Men, det blir säkert en trevlig afton ändå! Och månne inte Dune funkar lagom till lördagsstreamen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Moderator

Jag har följt utvecklarnas egna förslag som finns i denna tråd: https://steamcommunity.com/app/1605220/discussions/0/33827788...

Jag har dels följt alla steg här: https://www.getdroidtips.com/dune-spice-wars-crashing-pc/

Kört lite egna försök till fixes.

Trots alla försök vill spelet fortfarande inte fungera som det ska. Därför blir det med största sannolikhet Sonic origins ikväll. Då kommer vi också skjuta upp vår give away tills spelet funkar!

Redaktör

Det blir, som synes nu, Sonic Origins i afton istället. Wakkaah gör ett nytt försök med Dune inom kort.


signatur
Jobbar med data

Det går bra nu...

Moderator

HAHA

1
Skriv svar