Sonic Frontiers visar upp sin Switch-version och mer linjära banor

Robot
Sonic Frontiers visar upp sin Switch-version och mer linjära banor

Cyberspace-banorna bjuder på en något mer traditionell Sonic-upplevelse.

#Sega, #Sonic-frontiers


Medlem

Undrar varför dom enbart visat den kassa världen innan när det finns världar som ser mycket mer intressanta ut och mer sonic-like... Inte konstigt att folk blivit besvikna.

Medlem

Jag tycker det ser helt bedrövligt ut. Sonic och open world går inte ihop, iallafall inte hos mig.

Medlem

Ser fortsatt ut som ett fan-made project men blir gärna motbevisad när det väl släpps!

Medlem

Ser fortfarande spännande ut. Får se när det släpps.

Medlem

Alltså jag vet inte... Jag tycker bara inte detta ser särskilt roligt ut.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Skribent

Är lite ironiskt hur de ständigt lyckats trampa i klaveret vad gällande nya spel med Sonic (några få undantag). Samtidigt är det en av de få spelbaserade filmerna som har fungerat?

Liksom av alla storybaserade spel de försökt göra film av lyckas de med en blå igelkott??


signatur

"Writer and Fighter"

It's not a lake, it's an ocean

De verkar fortfarande inte ha kommit närmare att förstå vad som gjorde Sonic stor.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Gnällkuk

Sonic Frontiers UE5 Asset flip


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag tycker av vad jag sett detta känns lite som Sonic goes Breath of the Wild och jag gillar det jag ser. Switch versionen ser bedrövlig ut ja. Vill gärna se hur det utspelar sig på PS5, Xbox Series X eller PC.
Nu har jag inte spelat något mycket av 3D sonic i överlag.
Detta är den version av 3D sonic jag spelat mest, ett fan projekt gjort i Doom motorn.
https://youtu.be/kyZ2AeNeTKk?t=291


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Alltså mario har följt samma format sen 1987. 10/10 varje gång. Sonic 123 och mania 10/10. Sonic utan farten 2/10.. Sonic Adventure på Dreamcast hade rätt 3d format men av nån anledning så får de inte ihop det. Alltså kan det inte bara va Robotnic o robotar? Istället för mänskliga prinsessor med furry fetish...

1
Skriv svar