Ny Overwatch 2-beta testar crossplay mellan pc, Playstation och Xbox

Robot
Ny Overwatch 2-beta testar crossplay mellan pc, Playstation och Xbox
Medlem

Spelat en liten stund nu. Har varit mycket roligt. Dock så behövs det fler healers till spelet. Och dps-kön är alldeles för lång som det är nu.

Medlem

Spelar betan också! Hade varit roligt att dra ihop en femma och panga tillsammans lite!

Håller med skribenten ovan. Det är lika långa köer för DPS som det är i Overwatch 1 samt för få healers i en snabb Quick Play. Det fixar sig när man roll köar, men då är tiderna väldigt långa. Blir att spelar mer! Men helt klart roligare än 6v6!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem
Skrivet av tr1stam:

Spelar betan också! Hade varit roligt att dra ihop en femma och panga tillsammans lite!

Håller med skribenten ovan. Det är lika långa köer för DPS som det är i Overwatch 1 samt för få healers i en snabb Quick Play. Det fixar sig när man roll köar, men då är tiderna väldigt långa. Blir att spelar mer! Men helt klart roligare än 6v6!

Skriv vad ni heter så pangar vi lite! / En riktigt grym Ana main!

Medlem

Kom in i tråden med ambitionen som vanligt att besvara förvirrade användare kring vad OW2 är och inte är, men positivt överraskad av avsaknaden av dessa!

Inte hunnit testa beta 2 än förutom lite Junkerqueen mot training bots, hennes kit känns kul!

Medlem

Kan man spela detta med t-bord och mus på Xbox?

Medlem
Skrivet av AlfaBlommaN:

Skriv vad ni heter så pangar vi lite! / En riktigt grym Ana main!

Jag heter Whisp#2369
Jag har dock ofta svårt med voice chat då jag har barn som sover.

1
Skriv svar