Nya rykten om kommande Metroid Prime-släpp

Robot
Nya rykten om kommande Metroid Prime-släpp

Får vi remastern redan i år?

#2022, #metroid-prime-remaster


Skribent

Tror det när jag ser det, med det sagt så tror jag de har remasters/remakes på G. Men jag tror de är tänkt att släppas året innan Metroid Prime 4. Med tanke på att det är fjärde delen i serien så är det en bra build up att släppa remasters året/halvåret innan 4an släpps så folk hinner köra igenom de delarna.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

På tal om inget, om fyra år är det 40(!) år sedan första Metroid kom ut. De sket i att fira både 20 och 30 år, så jag håller inte andan att de tänker göra något speciellt den dagen heller. Därför tror jag inte på att de kommer fira Prime. Däremot tror jag säkert att Nintendo kommer göra remasters av Prime-serien för de älskar att mjölka sina titlar.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tror det när jag ser det, med det sagt så tror jag de har remasters/remakes på G. Men jag tror de är tänkt att släppas året innan Metroid Prime 4. Med tanke på att det är fjärde delen i serien så är det en bra build up att släppa remasters året/halvåret innan 4an släpps så folk hinner köra igenom de delarna.

De skulle kunna släppa ett spel per år. Så om ettan kommer i år så blir det ju några år bort innan 4an kommer.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Det lutar mer och mer åt att fyran inte kommer till nuvarande Switch tror jag.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

1
Skriv svar